Alice Ayres Skrevet 11. april 2008 #21 Skrevet 11. april 2008 Det kommer helt an på dagsformen og hva min kjære har satt til livs. Enkelte matsorter kan få sæden hans til å smake helt pyton. Aspargus og rå løk, blant annet... Men når jeg først gjør det, tenner det meg veldig. Skjønt nå må vi spare på godsakene, da de skal brukes til et annet formål...
Amalie_85 Skrevet 11. april 2008 #22 Skrevet 11. april 2008 Svelger ikke! Brukte å gjøre det litt før for å være "hyggelig". Men syns det er forferdelig, det har sånn rar lunk og er bare merkelig i konsistensen. Men fikk jo etterhvert vite at han merka jo ikke noe forskjell på om jeg svelga det eller ikke så lenge han fikk komme i munnen når jeg sugde. Så nå svelger jeg ikke lengre...... Sambo forstår meg godt at jeg ikke syns det er noe særlig, han kan ikke tenke seg å prøve så
Gjest Alabama Skrevet 11. april 2008 #23 Skrevet 11. april 2008 Skjønt nå må vi spare på godsakene, da de skal brukes til et annet formål... ? Lykke til!!
Amalie_85 Skrevet 11. april 2008 #24 Skrevet 11. april 2008 ? Lykke til!! nå fikk jeg noen rare bilder i hode mitt
Gjest Alabama Skrevet 11. april 2008 #25 Skrevet 11. april 2008 nå fikk jeg noen rare bilder i hode mitt Hahhahahahah....
Alice Ayres Skrevet 11. april 2008 #27 Skrevet 11. april 2008 nå fikk jeg noen rare bilder i hode mitt
ingerlisej Skrevet 11. april 2008 #28 Skrevet 11. april 2008 Æ gjør nu d bare for at han liker d... d smaka dårli derfor bruka æ bare å svelge så fort æ kan
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2008 #29 Skrevet 12. april 2008 Syns det er grusomt.. og klarer det ikke. Får ikke komme i munnen.. Overrasket over at så mange syns det er ok ???
IloveNY Skrevet 12. april 2008 #30 Skrevet 12. april 2008 Det er ikke no problem å svelge! Smaker jo ikke akkurat så veldig godt, men det blir mindre gris og ja smaken forsvinner med en slurk vann uansett... Men jeg forstår godt at en del har motforestillinger for å svelge! Særlig hvis en er litt sensitiv på lukter og smaker...
kevlar Skrevet 12. april 2008 #31 Skrevet 12. april 2008 Jeg får stadig høre at lasten min smaker søtt og godt, og som Alice nevnte er det et ernæringsspill som avgjør mye av smaken i tillegg til personlige forutsetninger. Jeg vil anbefale dere til å holde et åpent forhold til det hver gang dere treffer noen nye, og se om det er mulig å gjøre noe mer med det før dere avskriver det helt. For meg er det alfa-omega (gjerne i kombinasjon med snowballing), definitivt et av de beste «komplimentene» hun kan gi i sengen.
IloveNY Skrevet 12. april 2008 #32 Skrevet 12. april 2008 For meg er det alfa-omega (gjerne i kombinasjon med snowballing), definitivt et av de beste «komplimentene» hun kan gi i sengen. uhm "kremt" Snowballing?? Nytt begrep for meg...
kevlar Skrevet 12. april 2008 #33 Skrevet 12. april 2008 Å dele på gledene, om du vil. Ser ikke noe problem i å få halvdel av det, så lenge hun tar sin del.
Gjest Alabama Skrevet 12. april 2008 #34 Skrevet 12. april 2008 Å dele på gledene, om du vil. Ser ikke noe problem i å få halvdel av det, så lenge hun tar sin del. Hæ? En gutt som liker sæd? Hmm... Det var jo litt gøy! Tror ikke det finnes så mange av dere..
IloveNY Skrevet 12. april 2008 #35 Skrevet 12. april 2008 Wow! De fleste guttene jeg har vært borti får panikk om jeg nærmer meg munnen deres for et lite nuss! Må finne meg en Kevlar!
kevlar Skrevet 12. april 2008 #36 Skrevet 12. april 2008 Hæ? En gutt som liker sæd? Hmm... Det var jo litt gøy! Tror ikke det finnes så mange av dere.. Det gjør meg ingenting der og da, er bare godt og en naturlig del av 'leken', men det er ikke som om jeg onanerer med det øyesmed å drikke egen sperm.
Gjest Alabama Skrevet 12. april 2008 #37 Skrevet 12. april 2008 Det gjør meg ingenting der og da, er bare godt og en naturlig del av 'leken', men det er ikke som om jeg onanerer med det øyesmed å drikke egen sperm. Hmm... Hvordan har jentene reagert på det? Jeg har, i likhet med ILoveNY, bare opplevd gutter med spermfobi!! Hvis en gutt ville dele hadde jeg blitt veldig overraska! Dog positivt! Har nettopp klart å få kjærsten min til å smake på sin egen sperm.
kevlar Skrevet 12. april 2008 #38 Skrevet 12. april 2008 Har ikke fått noen ordrett respons på det, men som oftest spiller de med. Jeg må dog oftest legge opp til det selv ved å fysisk dra dem til meg med en gang de har fått det i munnen, om det er fordi de er egoistisk og vil ha alt selv eller ei vites ikke :gjeiper:
IloveNY Skrevet 12. april 2008 #39 Skrevet 12. april 2008 Det er vel mest sannsynlig fordi menn som deg Kevlar er vanskelige å finne! Og de tror vel at du er livredd for din egen sperm... rart! Menn har jo en tendens til å skulle stikke fingern inn i munnen til dama etter fingring, så hvorfor skulle det være noe eklere for oss å smake på det enn for dere å smake deres egen sæd?? For de jeg har prøvd å nusse, var det jo på ingen måte snakk om at de skulle smake selv engang! Jeg hadde jo svelget ferdig!
Gjest Alabama Skrevet 12. april 2008 #40 Skrevet 12. april 2008 Har ikke fått noen ordrett respons på det, men som oftest spiller de med. Jeg må dog oftest legge opp til det selv ved å fysisk dra dem til meg med en gang de har fått det i munnen, om det er fordi de er egoistisk og vil ha alt selv eller ei vites ikke :gjeiper: De forventer nok ikke å måtte dele ladningen, men de blir sikkert kåte av det!! Det ville jeg blitt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå