Gjest Yihaa Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Hei! Jeg har fått noen gamle IKEA-skap og vil gjerne vite hva de heter. Jeg bruker å ta vare på gamle IKEA-kataloger, men kastet alle ved sist oppryddning. Er det ikke typisk... Skapet (oppbevaringsmøbelet) er iallefall i hvit og bjørk-laminat. Det er omtrent 1 meter høyt og har fire hyllerom som hver er ca 50 x 50 cm. Noen av hyllene har dører, mine dører har knallrød "ramme" (mener å huske at de også finnes i sort og hvit) og er i plast. Dørene åpnes ved å løfte de oppover (de er altså "hengslet" på oversiden, for så å skyve de horisontalt inn i skapet. Noen som kjenner igjen dette skapet? Har prøvd å søke på IKEA, men jeg blir så provosert av svada-svarene fra "Anna" at jeg begynte nesten å krangle med henne. Hallo?? Det er en maskin..... I alle fall; Flott hvis noen kan hjelpe meg!
Emile Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Spørs hvor gamle kataloger du trenger da? Jeg har fra 2001 og oppover. Tror du skapet kan være i noen av dem? Da kan jeg i tilfelle se om jeg finner det.
Gjest Yihaa Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Tusen takk! Det hadde vært supert!! Jeg husker godt skapet, så det er vel sikkert ikke eldre enn 2005 -2006, kanskje? Det er sikkert plassert sammen med Billy-hyllene og tilsvarende. Jeg tror det er dørene som det er lettest å kjenne dem igjen på. De er altså klare som glass, men har en bred ramme rundt. Mine har en ramme i rød plast. (Jeg har fått disse møblene og de passer perfetkt under trappa mi i underetasjen til oppbevaring av "diverse". Kunne derfor godt tenke meg å supplere med flere skap (og skapdører), men jeg finner de ikke på IKEA og vet heller ikke hva jeg skal søke på på finn.no)
Emile Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 (endret) Yes! Nå føler jeg meg som den detektiven altså! Det mååå være dette: Kampe, med to prikker over a'en. Eller? Glemte å si at jeg fant det i 2003-utgaven. Endret 10. mars 2008 av Emile
katla Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Kan være disse skapene heter de Kämpe ja: http://www.britishbarbie.co.uk/roommenu.htm http://www.viivilla.se/ovrig-interior/kul-utan-kaos.aspx
Gjest Yihaa Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 (endret) Fantastisk! Tusen takk, begge to!! Endret 10. mars 2008 av Yihaa
Gjest Yihaa Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 Trenger litt mer hjelp..... Noen som vet hvor mange kilo et Bonde TV-bord tåler? Det står i de gamle katalogene - som jeg ikke har.
amare Skrevet 4. mai 2008 #8 Skrevet 4. mai 2008 Trenger litt mer hjelp..... Noen som vet hvor mange kilo et Bonde TV-bord tåler? Det står i de gamle katalogene - som jeg ikke har. 100kg tåler bonde tv-benk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå