Gjest Yihaa Skrevet 10. mars 2008 #1 Del Skrevet 10. mars 2008 Hei! Jeg har fått noen gamle IKEA-skap og vil gjerne vite hva de heter. Jeg bruker å ta vare på gamle IKEA-kataloger, men kastet alle ved sist oppryddning. Er det ikke typisk... Skapet (oppbevaringsmøbelet) er iallefall i hvit og bjørk-laminat. Det er omtrent 1 meter høyt og har fire hyllerom som hver er ca 50 x 50 cm. Noen av hyllene har dører, mine dører har knallrød "ramme" (mener å huske at de også finnes i sort og hvit) og er i plast. Dørene åpnes ved å løfte de oppover (de er altså "hengslet" på oversiden, for så å skyve de horisontalt inn i skapet. Noen som kjenner igjen dette skapet? Har prøvd å søke på IKEA, men jeg blir så provosert av svada-svarene fra "Anna" at jeg begynte nesten å krangle med henne. Hallo?? Det er en maskin..... I alle fall; Flott hvis noen kan hjelpe meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emile Skrevet 10. mars 2008 #2 Del Skrevet 10. mars 2008 Spørs hvor gamle kataloger du trenger da? Jeg har fra 2001 og oppover. Tror du skapet kan være i noen av dem? Da kan jeg i tilfelle se om jeg finner det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yihaa Skrevet 10. mars 2008 #3 Del Skrevet 10. mars 2008 Tusen takk! Det hadde vært supert!! Jeg husker godt skapet, så det er vel sikkert ikke eldre enn 2005 -2006, kanskje? Det er sikkert plassert sammen med Billy-hyllene og tilsvarende. Jeg tror det er dørene som det er lettest å kjenne dem igjen på. De er altså klare som glass, men har en bred ramme rundt. Mine har en ramme i rød plast. (Jeg har fått disse møblene og de passer perfetkt under trappa mi i underetasjen til oppbevaring av "diverse". Kunne derfor godt tenke meg å supplere med flere skap (og skapdører), men jeg finner de ikke på IKEA og vet heller ikke hva jeg skal søke på på finn.no) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emile Skrevet 10. mars 2008 #4 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Yes! Nå føler jeg meg som den detektiven altså! Det mååå være dette: Kampe, med to prikker over a'en. Eller? Glemte å si at jeg fant det i 2003-utgaven. Endret 10. mars 2008 av Emile Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katla Skrevet 10. mars 2008 #5 Del Skrevet 10. mars 2008 Kan være disse skapene heter de Kämpe ja: http://www.britishbarbie.co.uk/roommenu.htm http://www.viivilla.se/ovrig-interior/kul-utan-kaos.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yihaa Skrevet 10. mars 2008 #6 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Fantastisk! Tusen takk, begge to!! Endret 10. mars 2008 av Yihaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yihaa Skrevet 18. april 2008 #7 Del Skrevet 18. april 2008 Trenger litt mer hjelp..... Noen som vet hvor mange kilo et Bonde TV-bord tåler? Det står i de gamle katalogene - som jeg ikke har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amare Skrevet 4. mai 2008 #8 Del Skrevet 4. mai 2008 Trenger litt mer hjelp..... Noen som vet hvor mange kilo et Bonde TV-bord tåler? Det står i de gamle katalogene - som jeg ikke har. 100kg tåler bonde tv-benk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yihaa Skrevet 4. mai 2008 #9 Del Skrevet 4. mai 2008 Tusen takk! Fantastisk service!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå