treningsjenta Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 dette hotellet jeg bestilte, har nå fått alt av opplysninger på bankkortet mitt. De sier at deter en garanti for at vi har bestilt rom. Vi kan avbestille innen 48 timer før ankomst, senere betyr betaling. jeg har gitt dem kornummer, utløpsdato og de tre siste sifrene på signaturfeltet. om vi vil betale med dette kortet, eller cash når vi kommer dit, er opp til oss. ingen betaling skal skje med kortet. Kun garanti. Men ble litt skeptisk jeg, gir jo all informasjon. Kan ikke de bare trekke fra kortet mitt slik de vil da?
Gjest Faerie Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Nå er ikke jeg noen dreven hotellgjest, men jeg mener at dette er vanlig praksis. Selvfølgelig KAN de bare trekke det de vil fra kortet ditt, men vil et respektabelt etablissement gjøre det??
ladylinn Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Dette er jeg vant med og har aldri opplevd at de har trekt noe med mindre de skulle eller jeg ba om det.. I disse dager er det mange som ikke gidder å avbestille og da står de jo med tap hvis de ikke får inn nye gjester.. En annen ting er at de vil sikre seg mot at folk løper fra regninga.. Tidligere har folk betalt for selve rommet når de kommer.. tømt minibaren og ikke gjort opp for seg.. Det er vanlig praksis hos alle hoteller jeg har vært borti.. Blir man fast gjest stiller det seg litt anderledes
treningsjenta Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2008 okey. da kan jeg puste lettet ut. Så fint å høre;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå