Lykkelille Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Sitter og ser etter sko på nettet. Men kan ikke med disse høydene og størrelsene! Hvor mange cm er 4 inch? Og størrelsene går fra 5-10 ser jeg. Jeg bruker 36 i sko, blir det da 5 eller 6 jeg bruker i disse str? Blir så forvirret.. Noen som kan hjelpe? setter stor pris på svar
DDuck Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 om du bruker 36 i sko er du str 5 men det kan jo variere noe fra leverandør til leverandør... inches har jeg ikke peiling på
Lykkelille Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2008 (endret) om du bruker 36 i sko er du str 5 men det kan jo variere noe fra leverandør til leverandør... inches har jeg ikke peiling på Tusen takk for svar Litt dumt når skoene ikke kan prøves på først..men får sjekke om det går an å bytte dem hvis de ikke passer. Vil ha høye sko, men disse ser da veldig høye ut? Og de skal være 4 inch da Vedlegg slettet ihht reglene ang kopirett. Camilla (mod) Endret 10. mars 2008 av Camilla
Noli Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 4 inch er 10,16 cm. 1 inch = 2,54 cm 1 cm = 0,4 inch (avrundet) Her har du en liste over skostørrelser. (litt langt nede på siden)
Lykkelille Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2008 Tusen takk blir straks lettere å finne sko når man vet slikt
DDuck Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 ojjsann... da hadde jeg litt feil da Jeg bestilte meg sko fra USA i str 5 og da sto det på siden at det utgjorde en europeisk str 36... :klø: Men det er vel kansje som jeg sa da med at det er foskjelig fra leverandør til leverandør
Lykkelille Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. mars 2008 ojjsann... da hadde jeg litt feil da Jeg bestilte meg sko fra USA i str 5 og da sto det på siden at det utgjorde en europeisk str 36... :klø: Men det er vel kansje som jeg sa da med at det er foskjelig fra leverandør til leverandør Har du fått de skoene du bestilte, og passet de?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå