Gå til innhold

Hva utgjør disse str?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og ser etter sko på nettet. Men kan ikke med disse høydene og størrelsene!

Hvor mange cm er 4 inch? Og størrelsene går fra 5-10 ser jeg. Jeg bruker 36 i sko, blir det da 5 eller 6 jeg bruker i disse str?

Blir så forvirret.. Noen som kan hjelpe? setter stor pris på svar :jepp::)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om du bruker 36 i sko er du str 5 :) men det kan jo variere noe fra leverandør til leverandør... inches har jeg ikke peiling på :)

Skrevet (endret)
om du bruker 36 i sko er du str 5 :) men det kan jo variere noe fra leverandør til leverandør... inches har jeg ikke peiling på :)

Tusen takk for svar :)

Litt dumt når skoene ikke kan prøves på først..men får sjekke om det går an å bytte dem hvis de ikke passer. Vil ha høye sko, men disse ser da veldig høye ut? Og de skal være 4 inch da ;)

Vedlegg slettet ihht reglene ang kopirett.

Camilla (mod)

Endret av Camilla
Skrevet

4 inch er 10,16 cm.

1 inch = 2,54 cm

1 cm = 0,4 inch (avrundet)

Her har du en liste over skostørrelser. (litt langt nede på siden)

Skrevet

Tusen takk :) blir straks lettere å finne sko når man vet slikt :)

Skrevet

ojjsann... da hadde jeg litt feil da :)

Jeg bestilte meg sko fra USA i str 5 og da sto det på siden at det utgjorde en europeisk str 36... :klø:

Men det er vel kansje som jeg sa da med at det er foskjelig fra leverandør til leverandør :)

Skrevet
ojjsann... da hadde jeg litt feil da :)

Jeg bestilte meg sko fra USA i str 5 og da sto det på siden at det utgjorde en europeisk str 36... :klø:

Men det er vel kansje som jeg sa da med at det er foskjelig fra leverandør til leverandør :)

Har du fått de skoene du bestilte, og passet de? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...