Livets datter Skrevet 5. mai 2003 #1 Skrevet 5. mai 2003 Jeg har dilla på perler, og lager en god del smykker til meg selv og venner/famile. Har kommet over noen greie nettsider om emnet, men er takknemlig om noen skulle vite om flere. Gjerne sider med bilder, slik at jeg kan få tips og nye ideer. Fint også om noen kjenner til gode bøker med "oppskrifter" på perle-smykker.
Mrs. K Skrevet 5. mai 2003 #2 Skrevet 5. mai 2003 Hei Livets datter Min datter har også dilla på perler. Hun lager dyr, men har sikkert lyst å prøve seg på smykker også. Kunne du sende meg linkene du skrev om? Jeg kjenner ikke til noen sider på nettet, men vi har en bok om perledyr. Jeg har laget flere dyr og det er kjempeskøy. Hilsen Trille
Livets datter Skrevet 5. mai 2003 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2003 Selvsagt. Her er de linkene jeg har: Carmen's homepage Bøker om perler og smykker Perlepynt Perlekisten (Sistnevnte har forretning i Oslo hvis du ikke vil bestille over nettet, og de selger også perler i løsvekt. Helt genialt!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå