Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Jeg slutter å trene på SIBs treningssenter på Vektertorget fordi det var så liten garderobeplass, alt for mye trengsel, vanskelig å finne et ledig sakp osv. Jeg lurer på om det er noen av SIB sine sentre som har bedre garderobeplas, for eksempel det på den nye Studentsenteret?
Gjest fragment Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Garderobene på det nye studentsenteret er større. Det finnes til og med flere garderober. Jeg trener mest på SIB Sentrum, og der er det til tider ekstremt trangt. Jeg fatter ikke helt hva man tenkte på da man bygget de garderobene.
Gjest Ikke opprinnelig gjest Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Hvorfor fortsetter du å trene på SIB sentrum da? Jeg trente der før, men har byttet til studentsenteret.
Gjest fragment Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Jeg liker meg godt der. Har stort sett mulighet til å trene på dagtid når det er roligere, og da synes jeg det går fint. Og nå etter at det nye senteret åpnet vil jeg tro det forsvinner endel folk dit. Men jeg kommer nok til å ha meg noen treningsøkter der oppe også, for å se hvordan det har blitt.
Gjest Gjest_Ida_* Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 Det er bedre på studentsenteret. Ellers er det jo to garderober på Vektertorget, men den minste blir brukt relativt lite.
Saeria Skrevet 15. mars 2008 #6 Skrevet 15. mars 2008 Det er flere garderober på studentsenteret. Det synes jeg er kjempeflott. Liker dusjen i sentrum bedre, for der slipper en å trykke inn knotten så ofte. Dessuten står en ikke på utstilling til de om måtte befinne seg i badstuen.
skanky Skrevet 20. mars 2008 #7 Skrevet 20. mars 2008 Ser til min store forskrekkelse at SIB Sentrum har begynt å holde stengt i helgene?! Har alltid trent der, men måtte traske opp til Vektertorget sist. Syntes det var utrolig grå og triste lokaler, og TVene sto jo ikke på en gang. Mulig det var et engangstilfelle, men.. Jeg føler jeg trener lengre når det er triveligere rundt meg og jeg kan feste øynene på Rachael Ray eller noe annet hjernedøvt i stedet for noe som ser ut som en fengselsgym. Er Studentsenteret finere? Har ikke testet det enda siden det ligger lengst borte (jeg bor i samme gate som SIB Sentrum), men det er jo litt tåpelig at jeg ikke gidder å gå 5 minutter lengre for å gå til sted hvor jeg skal gå i evigheter på en tredemølle
Saeria Skrevet 20. mars 2008 #8 Skrevet 20. mars 2008 Det var ingen tv på studentsenteret. Ikke som jeg så. I så måte er sentrum litt luksus der. Jeg så at den elliptikalen jeg trente på hadde en skjerm, muligens til tv, men det var ingen som hadde dristet seg til å slå den på. Kan hende de har sånne skjermer på tredemøllene der og. Jeg også synes det er greiere å trene når jeg kan feste øynene til animal planet eller no, selv om jeg også har musikk på øret.
skanky Skrevet 20. mars 2008 #9 Skrevet 20. mars 2008 De hadde TV-skjerm på selve maskinene på det gamle Studentsenteret, da kunne man også plugge inn headsettet og få lyd på. Greit å løpe til en episode av Friends, egentlig:) Det er vel sikkert de samme maskinene som de har nå..? Men kanskje de ikke har plugget dem til antenne/kabel ellerno. Får ta turen opp til helga og driste meg til å prøve å slå dem på!
Saeria Skrevet 20. mars 2008 #10 Skrevet 20. mars 2008 Ja, du får gjøre det. Selv har jeg planer om å plaske i vannet på lørdag.
Gjest Siggge Skrevet 7. september 2009 #11 Skrevet 7. september 2009 De hadde TV-skjerm på selve maskinene på det gamle Studentsenteret, da kunne man også plugge inn headsettet og få lyd på. Greit å løpe til en episode av Friends, egentlig:) Det er vel sikkert de samme maskinene som de har nå..? Men kanskje de ikke har plugget dem til antenne/kabel ellerno. Får ta turen opp til helga og driste meg til å prøve å slå dem på! Men studentsenteret har noe som er mye bedre enn tv! de har svømmebasseng!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå