Furstina Skrevet 5. mai 2003 #1 Skrevet 5. mai 2003 Vill ni veta könet på ert barn? Jag vill veta så mycket som möjligt och självklart vill jag också veta om det är en gutt eller en jente. Det är lika självklart för min man. Min väninna däremot försöker övertala mig att INTE veta, att det förstör spänningen då.
hegehi Skrevet 5. mai 2003 #2 Skrevet 5. mai 2003 Vi vil også vite det, men har fått mange, om ikke negative så ihvertfall ikke udelt positive tilbakemeldinger fra venner og familie Reaksjoner som "Nei, vil dere virkelig vite det på forhånd???", "jammen, tar ikke det bort hele spenningen da??" er det vi har fått fra de fleste. Vi vil gjerne vite det om mulig, det er jo ikke alltid de kan si det sikkert når man er på UL. Føler at jeg får litt mer tid å forberede meg da (ikke det at alt skal være rosa om det er en jente, og alt blått til gutt, men det er jo litt kjedelig å bare kjøpe inn klær i helt nøytrale farger...).
Gjest Mayamor Skrevet 5. mai 2003 #3 Skrevet 5. mai 2003 Jeg vil vite kjønnet dersom det er mulig å se det. Spenning er det med en fødsel om jeg vet kjønnet eller ikke... Men jeg "misunner" dem som klarer å vente. Tror ikke jeg klarer det... :oops: Maya30
Trebarnsmor Skrevet 5. mai 2003 #4 Skrevet 5. mai 2003 Vi vet det allerede så jeg svarte da JA. Men jeg visste ingenting da jeg gikk gravid med jentene mine.rettere sagt,jeg FIkk ikke vite det. Denne gang skulle jeg virkelig vite det pga. det store ønske om en gutt.
Iset Skrevet 5. mai 2003 #5 Skrevet 5. mai 2003 JAAAAAAA. jeg gleder meg så FÆLT til ultralyden om litt over en måned, at jeg ikke klarer å tenke på noe annet:) blir glad uansett kjønn, men da går det liksom mer opp for både meg og mannen min. vi får se barnet + vite om det er en liten gutt eller jente. blir mer virkelig da:) klem Iset 12+3
Lucky! Skrevet 5. mai 2003 #6 Skrevet 5. mai 2003 Hei! Vi har valgt å ikke vite det. Koz.. Lucky og lillevenn termin 12. september-03
14062003 Skrevet 5. mai 2003 #7 Skrevet 5. mai 2003 Jeg vil vite, men ikke min kjære. Akkurat her bøyer jeg meg uten å tenke meg om :oops: PS: Det er et pes å pusse opp et barnerom uten å vite kjønnet ...
Marianne Skrevet 5. mai 2003 #8 Skrevet 5. mai 2003 Jeg fikk vite det på de to minste, trodde jeg Men det stemte ikke det nei. Etter det de sa på ultrlyden skulle jeg hatt en jente og to gutter, men har tre jenter jeg. På den minste så de feil på ultralyd senest en uke før fødselen. Og det var den samme jordmoren som var på fødselen, og det var ett overrasket uttrykk i ansiktet hennes når hun ble født. Da løftet hun henne opp og sa, jamen det var visst en jente
Gjest sexysadie Skrevet 5. mai 2003 #9 Skrevet 5. mai 2003 Mitt svar på om jeg vil vite kjønnet er: Nei. Fordi: d er så alt for lite overraskelser i dette livet.
Silfen Skrevet 5. mai 2003 #10 Skrevet 5. mai 2003 Jeg har fått vite det med begge mine og dratt rett fra UL og shoppet de første klærene. KOS!
Gjest Tex Skrevet 5. mai 2003 #11 Skrevet 5. mai 2003 Jeg tigget meg til ekstra ul for jeg var så nysgjerrig at jeg ikke klarte å vente!!! Og det der m spenningen er jo bare tull, når du ligger der og har født er det helt uinteressant om det er det ene eller andre, så den moroa man kose seg med på forhånd!! Jeg hadde bare syv uker igjen da jeg fikk vite kjønnet på min første, og på min andre kunne de se det på den ordinære ul i 18.uke, og begge gangene var det rett... Deilig å kose seg med innkjøp av småkjoler og snekkerbukser...
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2003 #12 Skrevet 6. mai 2003 Jeg VIL vite det, selvfølgelig! Men har valgt å få det som en overraskelse når det kommer til verden.
mari Skrevet 6. mai 2003 #13 Skrevet 6. mai 2003 Sist gang viste jeg at det var gutt hele svangerskapet, uten å ha fått vite det, det var bare en kjempe sterk følelse. Hadde blitt kjempe overasket hvis det hadde kommet ut en jente.... Denne gangen har jeg ikke den følelsen, så da vil jeg gjerne vite det!!!! Mannen er ikke like sikker, men han går med på det hvis jeg vil!
pumpkin Skrevet 7. mai 2003 #14 Skrevet 7. mai 2003 Vi vil også vite kjønnet! Ikke fordi det betyr noe, men det er så spennende at vi ikke kommer til å klare å vente..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå