Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet

Jeg har brukt Joico hårkur i sikkert 5 år nå. Kunne tenke meg å prøve en annen kur... Kikka litt på den grønne til kerastase, hvordan er den?

Noen som har en god hårkur å anbefale meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_mariann_*
Skrevet
Jeg har brukt Joico hårkur i sikkert 5 år nå. Kunne tenke meg å prøve en annen kur... Kikka litt på den grønne til kerastase, hvordan er den?

Noen som har en god hårkur å anbefale meg?

Herregud, dette var helt sprøtt!! Jeg klikka meg inn på velvære for å spørre om noen hadde en hårkur å anbefale... Og ser at Lilleulv har spurt om det samme ett sekund tidligere. Spooky..

Men ja, har noen et godt tips til oss??

Gjest Lilleulv
Skrevet
Herregud, dette var helt sprøtt!! Jeg klikka meg inn på velvære for å spørre om noen hadde en hårkur å anbefale... Og ser at Lilleulv har spurt om det samme ett sekund tidligere. Spooky..

Men ja, har noen et godt tips til oss??

Jeg har en tendens til å komme med svært aktuelle problemstillinger ;)

Skrevet

hvordan er håret deres da?

tørt? farget? stripet?krøllet? tynt? tykt? :)

Gjest Lilleulv
Skrevet
hvordan er håret deres da?

tørt? farget? stripet?krøllet? tynt? tykt? :)

skulderlagt, farget, ganske tykt :)

Skrevet
skulderlagt, farget, ganske tykt :)

SP color saver mask for medium hair.. i frisørsalong koster den 255,-... :)

Hvis du har grove hårstrå kan du bruke samme bare for "coarse hair"... Men vil ikke anbefale deg den siste om du har tykt hår, men fine hårstrå :)

Skrevet

Det er forøvrig en 200ml krukke. nok med ca en spiseskje kur til håret :)

Gjest Ada Blûe
Skrevet

Jeg kan gå god for Kerastase, både den grønne og orange serien. De gjordet håret silkemykt, duftende og skinnende. Jeg har normalt hår og farget.

Jeg kurer ikke håret så ofte nå, men bruker Sebastian Potion 9 etter hver hårvask. Det er vel en slags leave- in- kur. Lukter nydelig, gir silkemykt og skinnende hår og alle tørre hårstrå forsvinner som dugg for solen. (Tips: Kjøp billig på SmartClub!)

Skrevet

Jeg eeeeeeeeeelsker Fudge Dynamite! Genial til behandlet hår!

Gjest Ada Blûe
Skrevet

Den har jeg hørt mye bra om. *noterer tips*

Skrevet

Den gjør underverker for herpet hår ja :jepp:

Skrevet
Jeg kurer ikke håret så ofte nå, men bruker Sebastian Potion 9 etter hver hårvask. Det er vel en slags leave- in- kur. Lukter nydelig, gir silkemykt og skinnende hår og alle tørre hårstrå forsvinner som dugg for solen. (Tips: Kjøp billig på SmartClub!)

Jeg skal i nærheten av en Smart Club i påsken, så da skal jeg sjekke ut denne...Takk for tips! :)

Selv har jeg brukt Define hårkur i det siste, og er sånn passe fornøyd med den. (Men egentlig synes jeg det er litt kjedelig å kure hår, for da tar det så lang tid å vaske håret. Så leave-in er sikkert en bedre løsning for meg ;))

Gjest Ada Blûe
Skrevet
Selv har jeg brukt Define hårkur i det siste, og er sånn passe fornøyd med den. (Men egentlig synes jeg det er litt kjedelig å kure hår, for da tar det så lang tid å vaske håret. Så leave-in er sikkert en bedre løsning for meg ;))

Den "smelter" inn i håret, så når det da er tørt merker du ikke noe mer til det - kun effekten :).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...