Gå til innhold

Huden min liker Dove selvbruning!

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet

Siden jeg ble gravid har huden min bare blitt verre og verre egentlig. Jeg har vært hos hudpleier, kjøpt inn dyre produkter og styra verre. Man føler seg ikke akkurat bra med trynet fullt av kviser, så jeg har i tillegg smørt på med foundation før jeg har turt å vise meg ute.

For 3 dager siden begynte jeg å smøre meg med Dove. Den kremen med selvbruning i som er for ansiktet. Og på de 3 dagene jeg har brukt den har det skjedd underverker med huden min. Er det virkelig mulig at den kremen var den rette for min hud på dette tidspunkt?? :-D Våkna i dag og så ut som en million dollar :P Brun og nesten ikke kviser. Hvilken kombinasjon!!

Utrolig merkelig da, kan jo være tilfeldig, men det tror jeg faktisk ikke. Merka det allerede dagen etter første påføring av dove at huden føltes myk og fornøyd. Tør jo ikke slutte med den nå, så blir spennende å se hvor brun jeg blir til slutt :ler:

Skrevet

hm! kanskje jeg skal prøve den da! :sjenert:

Kjøpte en sånn spraytan fra shadowtans, men synes det er så vanskelig å få gjevnt nemlig!

kanskje like greit å gå tilbake til dove hvis de har fått en egen til ansiktet:) Men synes å huske at de luktet noe helt sinnsykt ekkelt selvbruning?? :tristbla:

Gjest Lilleulv
Skrevet
hm! kanskje jeg skal prøve den da! :sjenert:

Kjøpte en sånn spraytan fra shadowtans, men synes det er så vanskelig å få gjevnt nemlig!

kanskje like greit å gå tilbake til dove hvis de har fått en egen til ansiktet:) Men synes å huske at de luktet noe helt sinnsykt ekkelt selvbruning?? :tristbla:

Ja de har en egen til ansiktet nå. Den lukter mig, men i min sammenheng blir det uvesentlig :P

Skrevet

Har tendens til kviser og husker jeg leste på dove-flasken at selvbruning ikke er anbefalt til kvisete hud, så jeg turte ikke å prøve. Men kanskje jeg skal det likevel..

Gjest Lilleulv
Skrevet

Jeg skal ikke gå ut med dette som en anbefaling til alle da altså :sjenert: men var bare det at huden min likte den så veldig godt. kunne jo vært spennende å høre om noen andre fikk samme erfaring :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...