Gjest Lykkeliky Skrevet 9. mars 2008 #1 Del Skrevet 9. mars 2008 Har plutselig oppdaget at vi har fått inn en ny filmkanal: Silver. Det er filmer uten reklame døgnet rundt. Ville bare tipse om dette for det går veldig mange bra filmer der!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 9. mars 2008 #2 Del Skrevet 9. mars 2008 Den har jeg aldri hørt om, har dere parabol, kabel eller sånn nymotens boks eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkeliky Skrevet 9. mars 2008 #3 Del Skrevet 9. mars 2008 Vi har parabol. En av de rimeligste pakkene til CanalDigital. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 10. mars 2008 #4 Del Skrevet 10. mars 2008 Da får ikke jeg den kanalen for her i huset er det Viasat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ce'Nedra Skrevet 18. mars 2008 #5 Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg har Canal Digital, men jeg finner ikke denne kanalen. Hva slags filmer er det som går der, det er ikke sånn Hallmark-lignende kanal? Vil ikke mase på samboer'n hvis det ikke er noen vits i det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 22. mars 2008 #6 Del Skrevet 22. mars 2008 Denne kanalen har vi med Canal Digital hatt siden i høst en gang, og helt personlig synes jeg ikke dere som ikke har den ikke går glipp av noe... De sender mest alternativfilmer og festivalfilmer. Du kan jo sjekke hjemmesiden deres her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 23. mars 2008 #7 Del Skrevet 23. mars 2008 Hva er galt med alternative filmer og festivalfilmer? :klø: Noen av de beste filmopplevelsene jeg har hatt er de filmene der vi har vært 3, kanskje 4, i salen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morgan le Fay Skrevet 23. mars 2008 #8 Del Skrevet 23. mars 2008 Hva er galt med alternative filmer og festivalfilmer? :klø: Det samme sier jeg; nå må jeg nesten lete etter den kanalen selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToveM Skrevet 23. mars 2008 #9 Del Skrevet 23. mars 2008 Vi har GET og har hatt den kanalen en god stund, Den sender en del bra filmer innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 23. mars 2008 #10 Del Skrevet 23. mars 2008 Hva er galt med alternative filmer og festivalfilmer? :klø: Noen av de beste filmopplevelsene jeg har hatt er de filmene der vi har vært 3, kanskje 4, i salen. Godt man har forskjellige meninger Jeg synes bare de filmene jeg har slumpet over på den kanalen ikke var særlig bra, enkelt og greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå