Gå til innhold

Forlovet - Betatt av en annen :(

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Sarah_*
Skrevet

Er forlovet og har kjøpt en leilighet i sentrum sammen med kjæresten min. Vi ble forlovet for 1 år siden. Elsker ham av hele mitt hjerte.

Han jobber utenlands, og er hjemme en gang i måneden. Da er han som oftest hjemme i en måned.

Har blitt betatt av en annen mann jeg kjenner. Sender litt meldinger til hverandre osv. Skal på fest sammen med ham neste helg.

Kjenner det kribler voldsomt når jeg er med han. Jeg vet at han liker meg.

Men liker ham så godt som venn, derfor vil jeg på feest med han. Er det galt av meg? Jeg er så mye alene ellers, at tenkte det hadde vært godt med en fest.

Hva syns dere ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg hadde vært forlovet ville jeg ikke oppført meg sånn.

Jeg ville kuttet kontakten med denne personen - i alle fall ikke gått på fest med han! Det handler om å sette grenser for seg selv før man "plutselig" får noe å angre på. Jeg tror blant annet at utroskap ikke bare "skjer", men at man tillater seg selv å komme i situasjoner der noe kan skje.

At man mister følelser for sin partner, og heller ønsker å være sammen med en annen, men da får man avslutte med sin partner på en ryddig måte først.

Gjest Piper
Skrevet

Jeg syns det er galt av deg, fordi du ser ikke bare på han som en venn. Du sier selv at du er betatt av han, og da syns jeg det blir helt feil å være med han i det hele tatt.

Ville du likt at din samboer hadde så mye kontakt med en person han var betatt av?

Gjest Bellatrix
Skrevet

Ikke gå på den festen. Da setter du deg i en situasjon hvor du lett kan gjøre ting du vil angre på senere.

Gjest Gjest
Skrevet
Ikke gå på den festen. Da setter du deg i en situasjon hvor du lett kan gjøre ting du vil angre på senere.

Men jeg ønsker å være venn med han... Å han har gjort d klart at vi bare er venner, og han vet at jeg elsker kjæresten min. Er det fortsatt galt?

Gjest Bellatrix
Skrevet
Men jeg ønsker å være venn med han... Å han har gjort d klart at vi bare er venner, og han vet at jeg elsker kjæresten min. Er det fortsatt galt?

Så lenge du er betatt av han og det kribler i magen når du er sammen med han så er det det, ja.

Skrevet
Så lenge du er betatt av han og det kribler i magen når du er sammen med han så er det det, ja.

Jeg signerer denne.

Skrevet

Jeg signerer også denne!

Skrevet

Jeg ville kuttet kontakten med denne personen - i alle fall ikke gått på fest med han! Det handler om å sette grenser for seg selv før man "plutselig" får noe å angre på. Jeg tror blant annet at utroskap ikke bare "skjer", men at man tillater seg selv å komme i situasjoner der noe kan skje.

Signerer denne. Veldig godt svart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...