Gå til innhold

Bryllupsmiddag for to! Noen som har tips til restaurant i København?

shoppeloppa

Anbefalte innlegg

Vi skal gifte oss i utlandet til høsten, nærmere bestemt København! Det blir bare oss to, uten venner og familie.

Er nå på leting etter tips og ideer!

På kvelden tenkte vi dra på restaurant. Noen som f.eks har forslag til aktuelle restauranter eller annet som passer for en slik anledning? Det blir jo som sagt bare oss to, men ønsker jo selvfølgelig at det skal være litt stilfullt og gjerne litt intimt. (Kan også være en litt større sted men da hadde det kanskje vært greit med et bord litt for seg selv..?)

Noen som har giftet seg i København og vil dele sine erfaringer med oss?

Endret av shoppeloppa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dessverre ikke noen tips til akkurat den anledningen, men hvis du vil ha tips av københavnere som er godt kjent anbefaler jeg å stille samme spørsmål i københavnforumene på www.tripadvisor.com eller virtualtourist.com. Der pleier man å få gode svar raskt når man skal ut å reise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en nydelig restaurant som heter Grønnegade med fantastisk mat som ligger sentralt. De har 2-manns bord som er ganske private:

Grønnegade

Kan absolutt anbefales!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Snuppa

Hei hei! Jeg har ikke giftet meg i København, men er godt kjent der - har familie der. Sist jeg var nede, var kjæresten min og jeg ute og spiste på en fantastisk romantisk restaurant. Den ligger i Bredegade ikke langt fra Nyhavn, og er bare superduperromantisk. Maten var HIMMELSK god - og prisene ikke så verst!

se her http://www.lesommelier.dk/

Restauranten heter Le Sommelier. KAN ANBEFALES!

Vi skal gifte oss i utlandet til høsten, nærmere bestemt København! Det blir bare oss to, uten venner og familie.

Er nå på leting etter tips og ideer!

På kvelden tenkte vi dra på restaurant. Noen som f.eks har forslag til aktuelle restauranter eller annet som passer for en slik anledning? Det blir jo som sagt bare oss to, men ønsker jo selvfølgelig at det skal være litt stilfullt og gjerne litt intimt. (Kan også være en litt større sted men da hadde det kanskje vært greit med et bord litt for seg selv..?)

Noen som har giftet seg i København og vil dele sine erfaringer med oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...