Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har dritlyst til å kjøpe meg en sånn en rød gammeldags bomullsanorakk. Er ikke sånn superfan av nye hyper-tec-super jakkene, og kunne tenkt meg en god gammeldags anorakk. Problemet er jeg ikke vet hvilket merke denne her typen er. Den er sånn kvikklunsj-reklame-aktig, med pels på hetta, og ikke noe dilldall.

Kan anyone please help?? ser sånn ca sånn ut

Endret av Karmela
Videoannonse
Annonse
Gjest lillebøll
Skrevet

Er det ikke Fjellreven?

Skrevet

Norrøna har i hvertfall 2 forskjellige slike. En i et kraftig vindtett bommullsmateriale som er impregnert og vindtett og som er beregnet til tur- fjellbruk vinterstid (men kan selvfølgelig brukes om sommeren også..). Koster 1799. arktis anorakk

Den andre er i et lettere og mindre vindtett materiale, mer beregnet på sommer/fritidsbruk. Pris 1199.

amundsen anorakk

Den første er det borrelås på til feste av pelskant, den andre er det ikke det. Men det kan selvsagt mekkes. :)

Gjest Gjest_Anna_*
Skrevet

De har ofte sånne på Fretex!

• 11 måneder senere...
Gjest Gjest_Maria_*
Skrevet

Hvor får du kjøpt en fjellreven anorakk da? :s jeg har virkelig lyst å kjøpe meg en slik anorakk som de fleste brukte for noen år siden da ingen hadde gore-tex jakker.. men finner ikkje noen utsalgssteder for dette..

• 11 måneder senere...
Gjest Gjest_Maud_*
Skrevet
Hvor får du kjøpt en fjellreven anorakk da? :s jeg har virkelig lyst å kjøpe meg en slik anorakk som de fleste brukte for noen år siden da ingen hadde gore-tex jakker.. men finner ikkje noen utsalgssteder for dette..

http://www.fjellrevenshop.no

Skrevet

Jeg kjøpte på xxl i fjor. Den var blå, men tror de hadde i rød også. Kostet under tusenlappen så vidt jeg husker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...