Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor får man kjøpt Fornarinabukser for tiden?

Før fikk man dem jo alltid på Carlings og BikBok. Er de rett og slett "ut"?

Videoannonse
Annonse
Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Bik Bok har fortsatt Fornarina. :) Om de er ut eller ikke, vet jeg ikke, men fortsatt er det blant mine favorittmerker pga. passformen.

Skrevet

Virkelig? Jeg har ikke sett Fornarina på BikBok på det jeg kan huske, og jeg kikker alltid etter når jeg er innom (og det gjelder MANGE BikBoker i Oslo-området).

Sukk ja.... perfekte bukser....

Skrevet
Virkelig? Jeg har ikke sett Fornarina på BikBok på det jeg kan huske, og jeg kikker alltid etter når jeg er innom (og det gjelder MANGE BikBoker i Oslo-området).

Sukk ja.... perfekte bukser....

Det er kun utvalgte BikBok-butikker som fører Fornarina; de som har solgt mest av det. Resten har tatt det ut av sortimentet, eller dvs, de måtte da de ikke tjente noe på det. Det er ikke "ut", men de har vel bommet litt på stilen i det siste, sånn at det har vært vanskelig å selge det. Vært litt for sært! Alt har havnet på salg. Ingen penger i kassa.

Se etter det hos de største butikkene :)

(Synes for øvrig det er rart at du ikke finner Fornarina i Oslo. Trodde det var flest butikker der som hadde det. Menmen.. Tydeligvis ikke.)

Skrevet

Her selges de også på BikBok, altså Molde, men tror ikke de tar inn ofte for å si det sånn.. Rart de ikke har det her å ikke i Oslo da, finnes sikkert en plass der å!:)

Gjest Gjest
Skrevet
Hvor får man kjøpt Fornarinabukser for tiden?

Før fikk man dem jo alltid på Carlings og BikBok. Er de rett og slett "ut"?

Jeg så fornarina-bukser på BikBok i bogstadveien i forige uke :-D

Skrevet

^

Ja jeg var innom i går og så tre Fornarina modeller på BikBok i Bogstadveien.. riktignok var alle litt sære (Spesielle farger, glitter etc..)

Gjest Morgan le Fay
Skrevet
^

Ja jeg var innom i går og så tre Fornarina modeller på BikBok i Bogstadveien.. riktignok var alle litt sære (Spesielle farger, glitter etc..)

Dere har rett i at de er sære, og at det er få "normale" modeller. Det er i grunnen synd, for passformmessig synes jeg Fornarina er blant de beste merkene. Selv har jeg to av de nyere modellene; Bayley, som er smal/rett, lav på livet og med klaffer på baklommene, og Venus, som er smal og litt høyere på livet, og som jeg ikke er like begeistret for.

Skrevet

Høres ut som om det ikke blir så lett å skaffe Fornarinabukser da :(.

Tar gjerne imot tips på andre merker som har tilsvarende passform (gjerne billigere også :))! F.eks. noen som har lavt liv, gjerne stretch, flare/bootcut...

Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Lavt liv og bootcut har jo vært ute en stund, så det er kanskje begrenset utvalg i bukser i den stilen, men hva med Levi's 572?

• 5 uker senere...
Skrevet

Var innom Lab på Oslo City og de hadde faktisk et ganske bra utvalg av Fornarina bukser :)

Gjest lucky!74
Skrevet

Jeg kjøper fornarina på Finn. Mange til salgs der visst du takkler å kjøpe brukt. Jeg synes det er greit iom at buksene kan vaskes på 60 grader.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...