Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, vurderer å kjøpe Sims 2, men sjekket litt priser på nettet og ble usikker på hvilken som er grunnpakken, kjenner til denne, men denne står det jo grunnpakke på? *forvirret* :gjeiper:

Hva er forskjellen på disse?

Edit: rettelse på link

Endret av jente89
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå får jeg ikke opp den første linken, men den andre er en "deluxegrunnpakke", som såvidt jeg husker inneholder en av de første utvidelsespakkene eller noe sånn...

Skrevet
Nå får jeg ikke opp den første linken, men den andre er en "deluxegrunnpakke", som såvidt jeg husker inneholder en av de første utvidelsespakkene eller noe sånn...

Så det er egentlig et fett hvilken jeg kjøper? Takk for svar da :)

Skrevet

Jeg fikk ikke opp noe på den første, men så lenge det er en grunnpakke, så SKAL det være det ja, utvidelsespakker kan ikke spilles uten selve grunnspillet, men da skal det stå (og de heter ting som "livets skole", "forretningsliv" "årstider", ikke "grunnpakke"

Så ja, det bør nok fungere med begge de to, under forbehold om at jeg ikke har sett den første

Skrevet

Den første linken viser en vanlig grunnpakke, men bare Sims 2.

Den andre linken viser deluxe, hvor det er både Sims2 og utvidelsespakken Nightlife. Så av disse så sparer du penger ved å kjøpe den som er på link 2 :)

Skrevet

Det finnes vel en siste versjon også. Der med hovedspillet, en tillegspakke og en stæsj pakke. Ville heller valgt den om du finner den.

Skrevet
Det finnes vel en siste versjon også. Der med hovedspillet, en tillegspakke og en stæsj pakke. Ville heller valgt den om du finner den.

Vil egentlig betale minst mulig, siden jeg ikke jobber lenger, og da blir det gjerne den billigste.. (Skal jo prøve å ikke hekte meg fast til pc'en heller :gjeiper:) Men, får se ann, kanskje det ikke er så stort sprik i prisen, da skal jeg vurdere det ;)

Skrevet

Litt usikker, men tror de ligger på det samme faktisk. Og er litt usikker på om kun sims 2 blir solgt noe mer..

Skrevet

sims 2 blir det solgt lite av...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...