Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2003 #2 Skrevet 5. mai 2003 Det er ikke en slik liten stokk/stav som brudesvennene ofte bruker da?
Gjest Princess Skrevet 5. mai 2003 #3 Skrevet 5. mai 2003 Stemmer det ja! En liten stokk som de små guttene bruker om de skal være brudesvenn...det er veldig stilig - MEN til de aller minste brudesvennene burde man vel droppe dette....det er moro å veive rundt med en slikk stokk, og det kan vel fort bli et "våpen" Personlig synes jeg ikke det er et "must" å ha svennestav.
Gjest Tex Skrevet 5. mai 2003 #4 Skrevet 5. mai 2003 Har aldri hverken sett eller hørt om og ikke pokker om min seksåring med Sabeltanndilla skal få ha en!!
ashera Skrevet 5. mai 2003 #5 Skrevet 5. mai 2003 Da vi giftet osss (for 10 år siden) hadde vi tre søte små brudepiker og en svenn. Brudepikene hadde små buketter i samme stil som meg, til brudesvennen laget blomsterdekoratøren en svennestav. Jeg hentet selv en fin stav av ask i skogen som ble pyntet med eføy, røsslyng og roser akkurat som i bukettene (vi giftet oss om høsten). Veldig pent. Men som Anitacath sier.... vet ikke om jeg ville latt mine to sjørøvere på 4 og 6 gå løs med noe sånt! Min venninnes sønn, da 6 år, som var vår brudesvenn var litt mer dressert enn våre to rabbagaster. Pdas, stundens alvor kan nok innhente selv de verste pirater...
Gjest Tex Skrevet 5. mai 2003 #6 Skrevet 5. mai 2003 Tror ikke det finnes den alvorsstund som kunne roet ned Kaptein Tor her i stua.... Kapteinen har ellers fått det ærefulle oppdrag å bære ringene, noe han har bestemt selv, og nydelig (antivoldelig) ringpute i hvite blomder er innkjøpt!
ashera Skrevet 5. mai 2003 #7 Skrevet 5. mai 2003 hehe... håper det virker med antivoldelige blonder, da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå