Gå til innhold

Antall ganger per dag?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Lotte_*
Skrevet

Jeg lurer på noe. Og det er damer jeg henvender meg til..

Jeg får veldig sjeldent orgasme sammen med partner.

Jeg vil gjerne ha sex mange ganger per dag. Opp til 6-7-8 ganger.

Det jeg lurer på er, om du får orgasme hver gang man har sex, ønsker du da å ha sex like mange ganger per dag? For det er jo mer "slitsomt" når en får orgasme enn ikke. Syntes nå jeg. Det tar sånn på. Er jeg mer yr i trusa ettersom jeg sjeldent kommer?

Hvordan er det med dere som kommer hver gang?

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

en gang pr dag er nok, orgasmene sliter meg helt ut.

Gjest Gjest_ManneN_*
Skrevet

Det kan nok være noe i det. Jeg husker jeg ikke klarte å holde igjen til hun ble ferdig. Altså jeg kom ganske kort tid før hun hadde kommet. Jeg fikk ikke fred resten av den dagen.... :fnise:

Skrevet
Det kan nok være noe i det. Jeg husker jeg ikke klarte å holde igjen til hun ble ferdig. Altså jeg kom ganske kort tid før hun hadde kommet. Jeg fikk ikke fred resten av den dagen.... :fnise:

:fnise:

Skrevet

Får orgasme hver gang (av og til fler enn en pr samleie) og vil ha sex så mange ganger som mulig hver dag.

Syns da ikke orgasmer er for slitsomt!

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

jeg bare lurer jeg, derfor jeg spør. For det skal jo og sies at jeg absolutt gjør en svett insats. Men det var en tanke som plutselig datt inn i hodet mitt i dag. Aner ikke hvorfor. Det er vel helt sikkert og veldig individuelt hvor mye seksualdrift ethvert menneske har. For jeg har ei venninne som nesten grøsser på ryggen av å ha sex så mange ganger om dagen. Og jeg vet at hun blir helt utkjørt av å få orgasme. Jeg har ikke spurt henne om det kan ha en sammenheng, men tenker jeg må spørre .... er så nysgjerrig. Og det har vel kanskje en sammenheng med at jeg har hardt for å komme med partner...

Skrevet (endret)
jeg bare lurer jeg, derfor jeg spør. For det skal jo og sies at jeg absolutt gjør en svett insats. Men det var en tanke som plutselig datt inn i hodet mitt i dag. Aner ikke hvorfor. Det er vel helt sikkert og veldig individuelt hvor mye seksualdrift ethvert menneske har. For jeg har ei venninne som nesten grøsser på ryggen av å ha sex så mange ganger om dagen. Og jeg vet at hun blir helt utkjørt av å få orgasme. Jeg har ikke spurt henne om det kan ha en sammenheng, men tenker jeg må spørre .... er så nysgjerrig. Og det har vel kanskje en sammenheng med at jeg har hardt for å komme med partner...

Er ikke 6,7, 8 ganger om dagen litt meste laget i lengden?

Greit nok i starten, men du mener vel ikke at du vil ha så ofte i et etablert forhold?

Det kan vel bli litt mye for partneren også.

Selv er jeg sånn at jeg får energi av orgasmer. Mens menn gjerne blir trøtte etterpå, er det helt omvendt med meg.

I starten kan jeg fint ha sex mange ganger om dagen, men etterhvert holder det med 1:)

Endret av Nabodama
Gjest Golden Girl
Skrevet

Man blir fort øm og sår...

Skrevet
Man blir fort øm og sår...

tenkte jeg på og.

Jeg er singel jeg, så mange ganger om dagen går ikke. Men utnytter de veldig når jeg først har mannfolk i senga her. Da kan det gjerne bli både 5 og 6 ganger i løpet av natta.. :lur:

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet
Er ikke 6,7, 8 ganger om dagen litt meste laget i lengden?

Greit nok i starten, men du mener vel ikke at du vil ha så ofte i et etablert forhold?

Det kan vel bli litt mye for partneren også.

Selv er jeg sånn at jeg får energi av orgasmer. Mens menn gjerne blir trøtte etterpå, er det helt omvendt med meg.

I starten kan jeg fint ha sex mange ganger om dagen, men etterhvert holder det med 1:)

Jo, 6-8 ganger daglig er mye, men om jeg har tid, så gjerne! Til daglig har jeg jo andre gjøremål, så det går ikke. Men om muligheten hadde vært der så "ja takk". Og jeg blir jo selvfølgelig sår! Hadde det ikke vært for det så....

Tenker jeg bare har en stor seksualdrift...

Skrevet

WOW. 6-7-8 ganger om dagen. Pjuh.. Det hadde aldri skjedd hos meg. Hehe, ikke engang mannen min hadde orket det. Jeg trenger endel hjelp for å få orgasme, men så er ikke det så viktig for meg uansett.

Folk er forskjellige, det er hvertfall sikkert. Kanskje en sånn liten lomme-vibrator kan hjelpe litt? :)

Skrevet
Får orgasme hver gang (av og til fler enn en pr samleie) og vil ha sex så mange ganger som mulig hver dag.

Syns da ikke orgasmer er for slitsomt!

sånn er jeg og, at jeg får energi av orgasmer altså, kan helt fint ha opptil flere orgasmer pr samleie og gjerne flere samleier om dagen (men har ikke sex hver dag, da jeg ikke bor med min kjære og vi har ikke tid til å være sammen hver dag) når vi er sammen.

Jeg synes på ingen måte orgasmer er slitsomt, av g-punktsorgasmer kan jeg bli litt sliten i kanskje ett par minutter rett etterpå, men om han ikke slutter da, så går den slitenheten kjapt over og jeg kan holde på i lang tid til og ha flere orgasmer.

før fikk jeg ikke orgasmer og ihvertfall ikke under samleie, har på ingen måte noe mindre mindre sexlyst nå som jeg får orgasme hver gang, oftest flere hver gang, heller tvert i mot synes nå jeg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...