Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Noen som har en link slik at jeg kan se hvordan Premium Jeans ser ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det premium jeans som jeg nevte i "shopping i NY" tråden?

Der mente jeg i tilfelle bare premium jeans som i diverse luksus jeans/litt dyrere jeansmerker enn andre merker. F.eks True Religion, 7 For All Mankind, Tsubi, Chip & Pepper osv. Vanligvis jeans som koster $100 og over.

Noen vil sikkert si at "en olabukse er en olabukse", og at å betale $200 for en bukse er galskap (særlig når man får bukser til $39,90 på HM). Mens andre vil hevde at "premium jeans" er av bedre kvalitet/passform osv. Jeg har et par 7 For All Mankind jeans som kostet $160, men de holdt passformen hver dag frem til neste vask, og sitter som et skudd på rumpa:)

Skrevet

OOOH! :juhu: Jeg skal til New York snart selv! Og gleder meg til å forhåpentligvis finne jeans som sitter som et skudd på rumpa... er litt lei av at passformen er borte etter 2 timers bruk! :kjefte:

GLEDE SEG! :danser:

Skrevet

Ja GJETT om jeg også gleder meg da!!! Samme ankomst, lokal tid ;)

Har mest lyst på en flott Diesel-bukse som skal sitte som et skudd, men vil ikke betale 1500 NOK her hjemme akkurat...

Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Hvis du tror Diesel-jeans er så veldig billig i USA, tror jeg du forregner deg. Diesel er et italiensk merke, og regnes nesten som et prestisjemerke der borte, i motsetning til amerikanskproduserte merker. Men du kan jo ha flaks.

Skrevet
Hvis du tror Diesel-jeans er så veldig billig i USA, tror jeg du forregner deg. Diesel er et italiensk merke, og regnes nesten som et prestisjemerke der borte, i motsetning til amerikanskproduserte merker. Men du kan jo ha flaks.

Ahhhh ja, det stemmer jo det!!!

Vel, andre amerikanske merker som tilsvarer en kul Diesel da!?

Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Mange liker jo merker som 7 For All Mankind, Meltin' Pot, J. Brand, True Religion, Juicy Couture....

Men har du sett deg ut en spesiell Diesel-modell, siden du er så besatt på Diesel?

Skrevet
Mange liker jo merker som 7 For All Mankind, Meltin' Pot, J. Brand, True Religion, Juicy Couture....

Men har du sett deg ut en spesiell Diesel-modell, siden du er så besatt på Diesel?

Nei ingen spes. modell, men har hatt noen som jeg bare elsket og dermed har Diesel blitt favorittmerket mitt ;)

Får kanskje begynne å surfe i jungelen av de merkene som er nevnt her :)

Hmm, hvor starter man liksom!? Hehe..

Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Google er jo et bra sted å starte. ;)

Se for eksempel her, hvis du vil ha bootcut og lav midje.

Her har du også et utvalg.

Skrevet
Google er jo et bra sted å starte. ;)

Se for eksempel her, hvis du vil ha bootcut og lav midje.

Her har du også et utvalg.

Ja hjertelig takk, disse to sidene var perfekte og har allerede funnet noen favoritter. Nå gjenstår å finne ut hvor i NY de beste sjappene ligger ;)

Skrevet
Ja hjertelig takk, disse to sidene var perfekte og har allerede funnet noen favoritter. Nå gjenstår å finne ut hvor i NY de beste sjappene ligger ;)

True Religion store locator. Kjøpesentrene nevnt nederst på den siden bør ha de fleste av merkene nevnt i denne tråden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...