SøsterLiten Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 hei! er det noen som vet hvor jeg kan få printet ut invitasjoner? jeg skal printe ut ca 40 invitasjoner men 10 må være på engelsk... vi har bestemt oss for å ha 3 "lag": først skal vi ha sånn litt gjennomsiktig rispapir hvor datoen vår står på, så skal vi ha et bilde av oss to i svart/hvitt, på det siste laget skal selve invitasjonen stå. de skal bindes sammen med satengbond på toppen... høres dette ut som en grei invitasjon? så har vi lurt litt på hva som skal stå i invitasjonen... vi holder bryllupet selv så det er vi som inviterer... vi skal gifte oss 30.08.08. når er det invitasjoene burde komme ut? alle som blir bedt vet datoen for vi sendte mail til alle gjestene våre og bad de holde av datoen, men man burde kanskje fortsatt sende de ut i god tid? takk for alle svar og tips på forhånd! brudeliten!
lille kylling Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 invitasjonene høres kjempe fine ut de. jeg er ikke sikker på hvor du får tak i slik rispapir men fant et nettsted du kan prøve. der var det også ervietter du kan få trykk på.her er noen du kan prøve: http://www.kortbutikken.no/ http://www.bryllupsguiden.no/bergen/innhol...mp;seksjonid=60 hva som kan stå i en invitasjon.ja si det du. hva med dette: Kjære navn og navn vi inviterer dere på middag/kaffe i anledning vårt bryllup 30.08.08 vi skal gifte oss i ________kirke kl_____ mottagelse i __________ selskapslokaler kl _______ antrekk?????? sv:________________ hilsen dere to. dette er det vi skrev i vårt da vi giftet oss. vi sendte ut invitasjonene da det var igjen ca 2 måneder vi. da viste vi at de hadde god tid og slik. lykketil
Noli Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Jeg har bare kladdet våre, men foreløpig står det: Kjære ___________ Vi gifter oss 02.05.09 og håper dere vil dele denne dagen med oss! Vielsen finner sted i -------- Kirke klokken 14.00, og middag serveres på ------------ klokken 17.00, etterpå blir det kaffe og kaker. Praktisk informasjon finner dere på nettsiden: ----------- Hilsen oss sø: dato, epost, telefonnummer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå