Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Skal farge håret hjemme. Må jeg bruke produkter for farget hår etterpå? Holder virkelig fargen mye lenger enn med "vanlige" produkter? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Jeg synes ærlig talt ikke forskjellen er så veldig stor, så lenge du bruker produkter av god kvalitet. Hos meg har produkter for farget hår en tendens til å gjøre håret tørt på sikt, samt irritere hodebunnen. :forvirret:

Et hederlig unntak er serien for farget hår fra Matrix Biolage, den som heter Color Care.

Gjest Gjest
Skrevet

Er f.eks. Elvital Color Vive like bra som frisørshampo...? Sikkert ikke, men spør likevel... :) Men har ikke lyst å bruke en formue på frisørshampo hvis billige alternativer er like gode.

Skrevet
Er f.eks. Elvital Color Vive like bra som frisørshampo...? Sikkert ikke, men spør likevel... :) Men har ikke lyst å bruke en formue på frisørshampo hvis billige alternativer er like gode.

Nei den er ikke like bra... veldig mye vann i den som tørker ut håret og silikon som legger seg utenpå håret bare så det skal se blankt ut, uten at det hjelper noe serlig... til en viss grad vil det nok hjelpe men jeg ville investert litt mer for å holde resultatet av fargen lengst mulig...

også med tanke på mengden man bruker ved hver hårvask av de forskjellige sjampoene vil frisørsjampoen være drøyere og vare 3ganger så lenge som en butikksjampo... og da har du vel egentlig gått i null sånn pris messig??

en frisørsjampo = ca 200kr

3 butikksjampo = ca 150-200,-..

:)

Gjest Gjest
Skrevet

PÅ Nille har de L'Oréal Expert til 129-159 pr. flaske, tror det er en halvliter ca. 100kr billigere enn hos frisøren;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...