Gå til innhold

pynting av kirken..

Anbefalte innlegg

Skrevet

personlig er jeg ikke så veldig opptatt av blomster...

kirken vi skal gifte oss i er veldig fin, men den har også veldig mye gull rundt omkring.. jeg liker ikke at det blir for mye, og lurer egentlig på om vi skal droppe å pynte den... sa dette til min mor, og hennes ansiktsuttryk fikk meg til å tenke meg om..

men er det nødvendig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ikke pynte kirken, jeg liker ting enkelt, og den kirken er nydelig slik den er. Synes ikke det er nødvendig, dere må jo selv avgjøre hva dere vil bruke tid og penger på.

Gjest Piper
Skrevet

Vi pyntet ikke kirken, for vi følte at den ville blitt "ødelagt" om den fikk for mye pynt.

Nå er det jo dere som skal gifte dere, og ikke foreldrenes deres, og derfor er det dere som bestemmer det.

Skrevet

det var godt å høre!!!!!!!!det eneste jeg tenkte vi kunne gjøre var å sure en streng med blomster oppover trappa inn til kirken... så da holder vi oss nok til det...

Skrevet

Tror ikke vi skal pynte kirken, eneste jeg kan tenke meg vi evt ville gjort er å ha etpar store vaser med feks Märthaliljer ved alteret (som vi tar med oss til festlokalet etterpå), men jeg tror vi mest sannsynlig kommer til å droppe det og. Synes kirken er fin nok som den er :)

Skrevet

snakk om å ikke lete mer.. her har vi ett...

inne

Skrevet
utenpå

litt dårlig gjort å legge ut bilde fra noen sin begravelse, men er det eneste bilde jeg fant... og bakgrunnen er litt skurete, men man får ett intrykk av helheter der...

inne

Det var en utrolig fin kirke, tenkte jeg, og følte at jeg hadde sett den før. Og det har jeg jo. Vi gifter oss ikke så langt ifra hverandre vi! ;)

Skrevet
Det var en utrolig fin kirke, tenkte jeg, og følte at jeg hadde sett den før. Og det har jeg jo. Vi gifter oss ikke så langt ifra hverandre vi! ;)

hvor skal du gifte deg?

Skrevet
hvor skal du gifte deg?

Sender pm. ;)

Skrevet

Vi kommer til å pynte kirken. Men så elsker jeg blomster og forbinder et bryllup med masse blomster. Det eneste er at det er noen som gifter seg på samme dag som oss og før oss så vi må samkjøre pyntingen. så spørs hva det blir til

Skrevet
personlig er jeg ikke så veldig opptatt av blomster...

kirken vi skal gifte oss i er veldig fin, men den har også veldig mye gull rundt omkring.. jeg liker ikke at det blir for mye, og lurer egentlig på om vi skal droppe å pynte den... sa dette til min mor, og hennes ansiktsuttryk fikk meg til å tenke meg om..

men er det nødvendig?

Kan du ikke bare plukke masse forskjellige blomster da? Enkelt og pent..og gratis;))

Skrevet

Jeg skal ikke pynte kirken, men så skal vi gifte oss i Nidarosdomen. Og den trenger ikke noe ekstra, den er jo nydelig i seg selv :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...