Gå til innhold

Gutter og småting

Anbefalte innlegg

Gjest Tuva - frustrert
Skrevet

Hva er det med små gutter som alltid finner ting og legger i lomma. JO, jeg gjør så godt jeg kan og vrenger lommene for småspiker, skruer, mynter, steiner, legofbiter, plastillina... Men noen ganger skjer det jo at ting blir oversett. Og til slutt går det gæli med vaskemaskina. Har ikke tall på hvor mange ganger vi (les: far i huset) har demontert gjort tallrike funn (til juniors henrykkelse: DER var den, ja....) Det burde vært et fond til reparasjoner og nye vaskemaskiner for gutteforeldre. -Og hvis du lurer: Ja, blå plastillina klarer en runde i vaskemaskina, men smelter og smører seg inn på tøy og trommel i tørketrommelen. (DON'T try this at home, moms!)

Måtte bare få vrengt det ut av meg!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg gleder meg.... :fnise:

(er jo litt artig selv om det der og da må være fryktelig irriterende)

Gjest Gjest
Skrevet

Kjenner igjen den der, etter å ha hatt to gutter i barnehagealder samtidig...

En dag virket ikke vaskemaskina i det hele tatt, så jeg demonterte det eg kunne. Slangen var da fullstendig tettet av sand.

Livet til en vaskemaskin er nok et mareritt med småbarn i huset...

Skrevet

oi. må si at jeg ikke kjenner meg igjen her..

jeg har 3 barn . og har aldri hatt problemer med vaskemaskinen av den grunn....

Skrevet

Jeg heller har ikke hatt dette problemet, men hva med å vaske buksene til guttungen i slike vaskeposer? De som likner på undertøysposer, men er mye større.

Skrevet

Hvor får man kjøpt slike store vaskeposer da?

Skrevet

Jeg fikk min fra svigermor som muligens hadde bestilt den fra Sparkjøp (?). Den er kjempepraktisk, særlig til ullvask.

Skrevet
Jeg fikk min fra svigermor som muligens hadde bestilt den fra Sparkjøp (?). Den er kjempepraktisk, særlig til ullvask.

Så kjekt at jeg ikke har lange veien til Sparkjøp, hehe

Gjest Gjest
Skrevet

Kjenner til problematikken. Mitt ene barn er en samler. Da lommene var fulle så brukte h*n buksebeina så sant det var en joggebukse med vrangstrikk nede.

Ikke så lenge siden jeg vasket en mp3-spiller som lå et sted jeg ikke sjekket.

Skrevet

Har aldri hatt dette problemet med guttungen, men med faren hans derimot :dåne:

Skrevet

Jeg har vaske min samboers sigaretter noen ganger.

I mitt hode er klær klare til vask når de ligger i skittentøyskurven. Jeg tømmer lommene før jeg legger klærne dit. Samboeren har ikke samme tankegang. Så jeg må nok sjekke lommer like vel.

Skrevet

Er det ikke fristende å klippe bort lommene da????

Gjest Piper
Skrevet

Her i huset har steiner, klokker, mp3 spillere, mobiltelefoner, pinner, penger osv blitt vasket, og heldigvis har vaskemaskinen tålt det meste. Men telefonene og mp3 spilleren har ikke tålt vasken, så det ble en dyr vask kan man si. Selvfølgelig måtte barna spare til nytt selv :sjarmor:

Skrevet

Du får dem på Cubus også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...