MinBesteVenn Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Hei, Jeg har gått til innkjøp av en helt fantastisk sak - FURminator!! Den har gjort livet lettere for oss... fra å måtte støvsuge 2nen hver dag så trenger vi nå kun å støvsuge ca 1 - 2 ganger pr uke... Helt fantastisk. Vi kjøpt furminator på www.hundekroken.no og har nå brukt den i 3 mnd.. Første gangen vi brukte den holdt vi på å få sjokk - så utrolig mye pels som vi fikk fjernet... som allerede var løs og hadde tenkt til å gjemme seg i kriker og kroker i huset. Vi har brukt den jevnlig nå ca hver 4 uke og det er helt supert. Jeg anbefaler den på det sterkeste. den er vist snart også til hester...
Gjest ... Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Hei, Jeg har gått til innkjøp av en helt fantastisk sak - FURminator!! Den har gjort livet lettere for oss... fra å måtte støvsuge 2nen hver dag så trenger vi nå kun å støvsuge ca 1 - 2 ganger pr uke... Helt fantastisk. Vi kjøpt furminator på www.hundekroken.no og har nå brukt den i 3 mnd.. Første gangen vi brukte den holdt vi på å få sjokk - så utrolig mye pels som vi fikk fjernet... som allerede var løs og hadde tenkt til å gjemme seg i kriker og kroker i huset. Vi har brukt den jevnlig nå ca hver 4 uke og det er helt supert. Jeg anbefaler den på det sterkeste. den er vist snart også til hester... børsten du har kjøpt?
Gjest Gjest_MinBesteVenn_* Skrevet 22. mars 2008 #3 Skrevet 22. mars 2008 børsten du har kjøpt? Hei. Børsten heter FURminator. kjøpte den her. www.hundekroken.no eller www.furminator.no
Vita Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 Åh, den så jo bare fantastisk ut! Må prøve den ja!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå