Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 :o Jeg satte for ca 2 måneder siden inn depositumspenger på en reise til Apollos konto, jeg hadde kidnummer, og førte opp bookingnr. for sikkkerhets skyld, mener jeg å huske. Hun i banken spurte hvem som skulle ha pengene, jeg sa Apollo, hun førte opp det. Så spurte hun om adressen... Jeg visste ikke at den var, men hun trodde det var Lysaker, så hun skrev Lysaker og random postnr. tror jeg... Gjør det ikke så mye hvilken adresse man setter på? Så lenge pengene er på riktig konto, og kidnummeret er der som viser at akkurat jeg har betalt så er det greit? +muligens bookingnr. også... Skal snart sette inn sluttbeløpet og ble litt stressa. Hva er Apollos adresse egentlig, må ha den klar til neste gang jeg skal sette inn.
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Det var jo aldeles ikke på Lysaker.. Damen tenkte sikkert på Star Tour-huset man ser ved Strand/Stabekk. Fant dette på gule sider: Apollo Reiser Postboks 339 Sentrum 0101 Oslo Den er riktig?
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Se på http://www.apollo.no/apollo/Kontakt+oss.htm Apollos hjemmesider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå