blåveis Skrevet 5. mai 2003 #1 Skrevet 5. mai 2003 hei hei.. har "lest" kg nesten daglig i et par måneder nå.. så da tenkte jeg at jeg skulle registrere meg og begynne å skrive litt jeg også.. jeg er 23 år og student.. og bor like utenfor Oslo.. da har jeg introdusert meg selv.. og kaster meg dermed ut i KG verdenen.. vi snakkes.. mvh blåveis
Eowyn Skrevet 5. mai 2003 #5 Skrevet 5. mai 2003 Velkommen som registrert bruker da! Håper du trives her da. Klems fra Eowyn :blunke:
Octavia Skrevet 5. mai 2003 #6 Skrevet 5. mai 2003 Velkommen! Alltid hyggelig med jenter som registrerer seg! Mye kjekkere å svare noen man får et "forhold" til istedet for bare en gjest. Håper du vil trives her. Dere andre gjester: Registrer dere. Har du noe å tape?
Gjest Mzfire Skrevet 5. mai 2003 #7 Skrevet 5. mai 2003 Velkommen skal du være Håper du får det hyggelig her .
Medinilla Magnifica Skrevet 6. mai 2003 #11 Skrevet 6. mai 2003 Velkommen Blåveis Alltid hyggelig med en gjest mindre! PS: Er veldig glad i blåveis. Hver vår kommer det noen få ute i hagen og jeg blir rett å slett glad av å se dem!
Padmee Skrevet 12. mai 2003 #18 Skrevet 12. mai 2003 Velkommen Blåveis. Håper du kommer til å trives her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå