gladidag Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 noen som har prøvd produkter fra Sanctuary, Time Dimensions eller Expert? Sitter på nettbutikken nå og mye fristende...
Nausicaä Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Kjøpte en fuktighetskrem fra Boots Expert. Får fin myk hud av den, og den er ikke tilsatt parfyme og slike ting.
gladidag Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2008 bestilte meg scrub og bodycream fra Sanctuary...pluss rens fra No7. Pleier alltid handle masse på Boots når eg har vært i England...men mest medisiner.
Gjest Bootsfan :-) Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Hva er adr til nettbutikken? www.bootsapotek.no Blant mine favoritter er,i tillegg til det som er nevnt før, No7 Protect and Perfect, No7 Stay perfect Eye Shadow Palette (Capochino), og renseserviettene Quick Thinking 4in1 wipes God shopping :-)
gladidag Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. mars 2008 (endret) å..takk nå fikk eg lyst å shoppe mer...Får vel vente litt...og til det blir litt tommere i skapet. Eg har en stygg tendens til å kjøpe kosmetikk og stue badeskapet fullt. Har fortsatt masse igjen etter shopping på Sephora i Paris i fjor høst..Har jo masker, dusjsåper, oljer, lotions og kremer til enhver anledning og eg som skulle shoppe myyye mindre i år...har gått på flere smeller allerede Endret 10. mars 2008 av gladidag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå