Gå til innhold

Første gang

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Tenkeren_*
Skrevet

Hei. Jeg og typen min har nå vert sammen i snart 2 måneder. Vi har ikke hatt sex før (tiss inni tiss). Men han har fomla litt med kjønnet mitt. Selv har jeg prøvd meg litt på han, men kjønnet hans ser litt kjørt ut enda, så han ber meg om å ta det med ro (når jeg holder på med staken hans).

Jeg har sugd, og hold på litt med min forje type (begynner å bli en stund siden nå. et år). Men da vi kom till "tiss inni tiss" ble det bare dårlig. Var liksom ingen ting der.

Nå med min nye type. Er utrolig glad i han. Han gjør allt han kan for å tilfredstille meg. Først vet jeg ike selv hva som er best, (ikke finner jeg ut av det heller, på egenhånd). Men jeg vil tilfredstille han tilbake. Så er han jo søt da, når han kommer med kometarer som "jeg har med, hvis du er klar". Men jeg vil vente. Siden jeg synes vi ikke har utforsket våre kjønsdeler sammen godt nok enda.

Jeg har lyst på han, og kunne tenkt meg noen tips, på å få gitt han en orgasme, uten at doningen havner i munnen min. Og en fin måte å starte sex "tiss inni tiss" på.?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På måten du skriver så virker du ikke så veldig gammel? Og da er det naturlig at kroppen ikke er like tent og lysten på sex, som den ville vært om du har i en mer "rett" alder. Og ikke alle utvikler seg likt heller, selv om du har venninner på din alder som liker sex, så betyr det ikke at DIN kropp er klar. Og det trenger heller ikke å betyr at de faktisk liker sex, selv om de liker det. De føler kanskje at de må si det?

Når begge 2 er kåte og klare så er ikke samleie noe problemer (som sex med "tiss inni tiss" heter i voksen-land ;))

Dere trenger jo heller ikke å ha samleie om ingen av dere er klar til det, dere kan ta på hverandre, han kan fingre deg og du kan runke han, og alt dette er trygt, dere klarer ikke å bli gravide av det.

Det sies at man kan bli gravid at å få fingrer fulle av sperm langt nok oppe i musa, men hvorfor skal fingre som er fulle av søl oppi der uansett? Så det er liten sjanse på at dere greier det.

Når dere så er gamle nok, føler dere klare, så husk prevensjon. Da slapper kroppen naturlig mer av, jeg føler meg bedre og kåtere av p-piller pga jeg vet at jeg ikke blir gravid, ikke noe å bekymre seg for (for jeg tar pillene riktig!).

Slapper du av og er våt går også samleie mye bedre. Og det tar også noen samleier før man faktisk føler så mye av det, kroppen må venne seg til dette "nye" du har oppdaget.

Når det gjelder ting å gjøre før dere har samleie, så er jo runking og tafsing og bare det å ligge inntil hverandre nakne like godt for begge 2 som at du suger han.

Har du prøvd å forklare ham at du ikke tørr helt å suge ham (hvis jeg har forstått deg rett?), så kanskje han kan heller vise deg hvordan du skal runke ham. Har du spurt hva han vil du skal gjøre? Hvis du vil gjøre det beste for ham, så MÅ du nesten spørre. Ingen her er synske og vet hva akkurat HAN synes er best. Det vet faktisk bare han ;).

Gjest Gjest_Snublefot_*
Skrevet

Hei

Hvor gammel er du?

Jeg hadde mitt første samleie nåer jeg var 14... Men når jeg ser tilbake på det skulle jeg ønske jeg hadde ventet, ikke fordi det var noe vondt men fordi sex er så mye bedre når kroppen er moden.

Mitt råd er å leke med hverandre, mye lek og utforsking, så kan selve samleiet komme når begge er modne for det.....

Gled deg over kropp og forelskelse, nyt det, men ikke press frem noe som man ikke er moden for.'

Lykke til

Gjest Gjest_Tenkeren_*
Skrevet

Jeg er 17 år. Og typen min er året eldre enn meg. Så det samleiet ejg hadde med x-en min. Var ingen ting, og for meg, er det som at jeg alldrig har hatt det før. Så blir på en måte første gangen med han her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...