Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

poff

Endret av LilleSol
Videoannonse
Annonse
Gjest fluff
Skrevet

Hvis jeg var deg, ville jeg ikke tatt kontakt med ham, og vente og se om han tar kontakt med deg. Hvis du er forelsket i ham, og han ikke vet hva han vil, kommer du bare til og gjoere det verre for deg selv hvis han kun er med deg etter at du har ringt ham.. Hvis han vil vaere med deg, saa tar han nok kontakt med deg..

Hvis han sier han ikke er klar for noe, og samtidig er sammen med ei anna jente, kan det jo hende at han faktisk ikke er interessert i deg paa den maaten, og at det kun er en unnskyldning for ikke og starte noe forhold med deg.. Det kan jo hende det kun var ei venninne ogsaa da?

Hvis du har en ny mann paa vei inn i livet ditt, ville jeg hvertfall holdt meg unna han, hvis ikke kommer du bare til og rote det til for deg selv..

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er veldig enig med gjesten over. Det høres nesten ut som om du er mer interessert enn ham. Han tar jo ikke kontakt med deg, noe han hadde gjort om han virkelig ønsket å treffe deg. Derfor hadde jeg også sluttet helt å ta kontakt med ham, for å se om han tok initiativ selv. Hvis ikke så har du jo svaret ditt om at det ikke var ment å bli dere.

Det er viktig at du holder deg til dette, fordi det er viktig at du på en eller annen måte får gjort deg ferdig med ham. Det å få en avslittning ved at han eventuellt tar eller ikke tar kontakt er viktig, fordi hvis ikke kommer du alltid til å tenke på "tenkk hvios" når du er i et annet forhold, og den tanken er vledig vond.

Dersom han ikke tar kontakt så ser du jo at han likte å ha deg løpende etter segm, men at han ikke var interessert egenglig, og bare likte å ha deg der. Og da er det jo mye lettere å legge ham bak seg. Dersom han tar kontakt, så ja da får du nesten bare se hva det leder til, men høre litt mer dirrekte med ham hva han vil. Du kan kerve et litt klart svar på akkurat det. I og med at dere aldri ble skikkelig sammen i utgangspunktet, så kan det jo hende han ønsker å fortsette slik, og ikke egentlig bli sammen nå heller.

Lykke til. Jeg håper i alle fall at du får et svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...