Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Vi har vært sammen i 4 mnd., kjente hverandre ikke så godt i fra før, men føler vi har fått et godt innsyn i hverandres personlighet i løpet av disse mnd. Vi er sammen ca. 4-7 ganger i uka, både hos meg og ham. Jeg har lyst å flytte sammen, finne oss en egen plass, men er litt usikker på hvordan jeg skal gå fram. Er det for tidlig å spørre? Burde jeg ta det opp negativt om han sier nei?
Gjest StockDama Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Eneste måten du finner ut om det er for tidlig er å spørre.
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 For min del hadde det vært for tidlig å flytte sammen etter bare 4 måneder, men for mange har det fungert helt fint. Spør en gang dere har det ekstra koselig Men, nei, du bør ikke på noen måte ta det ille opp om han sier nei - om han sier nei, trenger det absolutt ikke bety at han ikke er glad i deg.
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 Jeg tenker at dersom du lurer på hvordan du skal spørre, så er dere ikke avslappet nok sammen til å kunne bo sammen enda. Slike ting skal komme natuerlig når tiden er klar for det, og dersom du er nervøs for å ta det opp så høres det ut som om tiden ikke er klar for det enda. Jeg vet om mange som har flyttet inn så tidlig, og som det har gått fint med, men der har begge vært veldig klar for det og det her skjedd veldig naturlig. Men dette er bare slik jeg vet det fungerer for meg, og jeg skal ikke si at dette gjelder for deg. Det var bare en tanke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå