Gjest Erlend Skrevet 28. mars 2008 #21 Del Skrevet 28. mars 2008 Flyskrekk er et handicap i en moderne verden. Jeg har vært yrkesflyger i 20 år, og har laget en bok om "Hvorfor fly flyr" i håp om å gjøre turen litt lettere for de som synes flygning er skremmende. Boken er også beregnet på de som synes flygning er fascinerende. Du kan lese mer om boken på www.flyver.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2008 #22 Del Skrevet 28. mars 2008 Hei, jeg fant kjerringråd mot flyskrekk: http://www.kjerringrad.com/flyskrekk-417.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annie79 Skrevet 28. mars 2008 #23 Del Skrevet 28. mars 2008 Hehe, morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2008 #24 Del Skrevet 30. mars 2008 Tror nok det beste mot flyskrekk er å fokusere på noe annet, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrida Skrevet 30. mars 2008 #25 Del Skrevet 30. mars 2008 Fokusere på noe annet er fint, men det er nesten umulig hvis det er masse rare lyder og turbulens! Da er det bedre å vite litt om 'hvorfor flyr flyr' som gjest over her nevner. Jeg er mye tryggere i fly etter at jeg lærte meg litt tekniske ting om hvordan fly fungerer. Og jeg har da i hovedsak brukt den nettsiden som jeg har linket til tidligere i tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 30. mars 2008 #26 Del Skrevet 30. mars 2008 Sist jeg var ombord i et fly var jeg skremmende nær - for første gang i mitt liv - et skikkelig panikkanfall. Løsningen ble at jeg grep tak i boken jeg hadde tatt med og leste i den. Rett og slett for å få hjernen og tankene over på noe annet før jeg mistet kontrollen. Det gikk og jeg roet meg etterhvert ned og redselen gikk så og si over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2008 #27 Del Skrevet 6. april 2008 Mange gode tips her, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2008 #28 Del Skrevet 7. april 2008 Treningsjenta, hvordan gikk det med flyreisen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #29 Del Skrevet 24. oktober 2008 Dytter opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #30 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hva med å ta fly-lappen? På småfly altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå