Gjest Gjest_Prinsessa_* Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Jeg leser her på nettsiden at det er populært med flammende røde kjoler nå for tiden, men passer det egentlig til blek lys hud?? Skal snart gå til innkjøp av en fest kjole, men trenger råd om hvilken farge jeg bør velge, er lys i huden, blondt hår og passe høy. Ser at 80 talls moten med striper er tilbake igjen, men det passer vel ikke til fest? Pleier å handle på illusion.no, motehus.no, fant også denne http://www.vareshop.no/butikk/?bid=40, tror dere jeg passer den røde kjolen som heter Gilana? Var mye fint og billig her, har allerede kjøpt en jakke. Det store spørsmålet mitt er altså om folk med blek lys hud passer sterke røde farger? Hilsen Prinsessa
estrella Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Noen kan absolutt ikke ha rød, enten fordi de blir for bleke eller fordi de har litt rød/rosa-skjær i ansiktet(som kan bli fremhevet. Det blir det på meg!)..Så jeg kan ikke ha et hel-dekkendes plagg som denne kjolen(ikke at den dekket så mye rett og slett på hva den ikke dekket så hadde jeg ikke kjøpt denne uansett farge) i en rødfarge. Jeg kunne hatt en topp i den fargen, men en mørk bukse til, da går det fint. Hva med å faktisk ta deg en tur på kjøpesenteret og prøve kjoler?
Gjest Gjest_Prinsessa_* Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Noen kan absolutt ikke ha rød, enten fordi de blir for bleke eller fordi de har litt rød/rosa-skjær i ansiktet(som kan bli fremhevet. Det blir det på meg!)..Så jeg kan ikke ha et hel-dekkendes plagg som denne kjolen(ikke at den dekket så mye rett og slett på hva den ikke dekket så hadde jeg ikke kjøpt denne uansett farge) i en rødfarge. Jeg kunne hatt en topp i den fargen, men en mørk bukse til, da går det fint. Hva med å faktisk ta deg en tur på kjøpesenteret og prøve kjoler? Kanskje jeg burde smøre meg inn med litt brunkrem? hehe. Vet dere om noen butikker som selger litt fine fest kjoler? Har vært i nesten samtlige, men alle er så dyre, det er billigere via nettet. Jeg kunne hatt den kjolen, likte den veldig godt, men vet ikke med fargen på meg som sagt. Så en kjole her som heter Angelina http://www.vareshop.no/butikk/?bid=40 Det er jo en med blondt hår som har den på iallefall, hm... lurer på om det blir den jeg skal kjøpe. Skal snart i et litt stort selskap/ fest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå