Gjest Øyenbryn Camilla Skrevet 5. mai 2003 #1 Skrevet 5. mai 2003 Hei. Jeg har 4 extentions i mitt svarte hår, to røde og to blå. Nå begynner etterveksta å komme, og det er jo ikke noe fint med brun hodebunnhår. Så åssen går jeg frem for å farge dette her? Uten å skade stripene mener jeg. MVH faktisk en seriøs Øyenbryn Camilla denne gangen, som skal gå og farge øyenbrynene sine nå!!
ivanka Skrevet 5. mai 2003 #2 Skrevet 5. mai 2003 tja... kanskje det går an å pakke extensions inn i plastfolie og påføre hårfargen i røttene med pensel?
Tigerpia Skrevet 5. mai 2003 #3 Skrevet 5. mai 2003 Extensions som ikke er ekte hår tar ikke til seg farge, vel? :o Var iallfall det jeg fikk vite av frisøren.
ivanka Skrevet 5. mai 2003 #4 Skrevet 5. mai 2003 Extensions som ikke er ekte hår tar ikke til seg farge' date=' vel? :o Var iallfall det jeg fikk vite av frisøren.[/quote'] spør ikke meg. aldri hatt extensions. du har nok rett.
Tigerpia Skrevet 5. mai 2003 #5 Skrevet 5. mai 2003 Eneste man må passe på når man farger etterveksten i hår med extensions er at man er litt ekstra forsiktig med påføringen/utskyllingen. Ellers kan men ende opp med veldig "buste" fester og det ser ikke pent ut
Øyenbryn Camilla Skrevet 5. mai 2003 #6 Skrevet 5. mai 2003 Nei nei og nei, min frisør sa at fargen setter seg, og fle stygge og ekle, og hun er gammel og vis.
Tigerpia Skrevet 5. mai 2003 #7 Skrevet 5. mai 2003 Vet ikke om jeg skal ta dette seriøst nå jeg :o , men jeg lysfarget en gang etterveksten samtidig som jeg hadde mørke extensions i håret og de forble like fine på fargen. Kvaliteten på dine extensions har sikkert noe å si. Kan det være at det er ekte hår? Mye ettervekst er nå uansett ikke pent, så dersom alternativet er å vente med fargingen til du tar ut dine extensions ville jeg heller tatt sjansen på fargingen jeg Du kan jo bare prøve å dekke de litt til da.
Øyenbryn Camilla Skrevet 5. mai 2003 #8 Skrevet 5. mai 2003 Nei men ta det nå seriøst og hør nå her, jeg har jo svart hår, det etterlater ekle flekker i extentionene mine. Men jeg vet råd, aluminiumsfolie og plastposer!
Øyenbryn Camilla Skrevet 5. mai 2003 #9 Skrevet 5. mai 2003 Se så ja, jenter, der satt jeg med fire sølvtutter i håret og farger vekk min måne. Har dere tenkt på at når månen er på sitt "tynneste", ligner den litt på et liggende øyenbryn?
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2003 #10 Skrevet 5. mai 2003 har du farget håret alt?? Reagerte bare på tipset med folie. Skal være forsiktig med det sammen med mange farger, kan bli en kjemisk reaksjon og en kan få allslags skumle resultater. (en ordentlig MÅNE f.eks.. med brent hud :-? )
Øyenbryn Camilla Skrevet 5. mai 2003 #11 Skrevet 5. mai 2003 Å hei Gjest det gikk kjempebra, det var det min frisør sa jeg skulle gjøre, nå har jeg ikke måne mer og alt er velvære og velstand :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå