Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2002 #1 Del Skrevet 8. april 2002 har ikke vært forelsket på noen år, men er blitt det nå så det holder. alle snakker om hvor deilig det er. men jeg syns det er grusomt. jeg har konstant vondt inni meg. jeg klarer ikke spise og i går kastet jeg opp. klarer ikke tenke på noe annet enn han. og når jeg endelig er sammen han, klarer jeg ikke nyte det helt. for jeg gruer meg til vi skal forlate hverandre igjen. må jo nevne at det er små sjanser for at det blir oss da. har fått rødt lys, men jeg har ett lite håp enda. er det normalt å ha det så fælt når man er forelska???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 8. april 2002 #2 Del Skrevet 8. april 2002 Det at du har fått rødt lys gjør det jo vondt... store deler av håpet ditt er jo borte. For litt over ett år siden var jeg ny forelsket og jeg trodde jeg nesten skulle dø. Når jeg var sammen med ham var det nesten vanskelig å puste, men når jeg var fra ham så gjorde det vondt og godt om hverandre. Men jeg hadde grønt lys. Jeg visste han var forelsket i meg også, jeg visste han hadde slik som jeg. Og han og jeg snakket om at det faktisk var litt vondt å være forelsket, for i forelskelses fasen er vi ikke heeeeeeeelt trygge på hverandre. Vi kjenner hverandre kanskje ikke såååå godt osv. Det er så mange sider ved din utkårede du ikke kjenner, så mye å vite osv osv osv osv. Så forelskelse er en form for "galskap" Kan ikke fokusere på noe annet enn den du er forelsket i. Vel, hormoner hopper og spretter vilt.. og det at vi ikke klarer å tenke på noe annet enn HAM gjør oss slitne. Det er ikke så rart at det er litt vondt å være forelsket... særlig hvis han har gitt rødt lys. Evig lykke til!!!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2002 #3 Del Skrevet 8. april 2002 Forelskelse er en fullstendig unntakstilstand! For meg er det et kaos av usikkerhet, lykkerus, dyp fortvilelse (gjerne over bagateller), nedsatt spiselyst eller økt apetitt, ja, alle følelser blir veldig forsterket. Å bli forelsket er også å gi et annet menneske andledning til å såre deg. Det er vel slike for alle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå