Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på jakt etter en ny toalettveske og lurer på om dere her inne vet hvor jeg kan få tak i ei romslig ei (ikke for stor) til en rimelig pris. Har kikket på H&M og Lindex i dag, var skrale greier. Noen forslag til hvor jeg kan kikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg kjøpte mi på Saape :)

Skrevet

Takk for svar. Da får jeg stikke innom Saape til uka :)

Gjest Stearinpikken
Skrevet

Jeg kjøpte min på HM, den er gigantisk. Så stor at jeg får plass til liten toalettveske med daglige sminketing og de tingene jeg ikke alltid bruker. På tur får jeg plass til hårspray, børste, rens og krem o.l. Det er sånn sort fløyelsting med sløyfe på :)

Skrevet
Jeg kjøpte min på HM, den er gigantisk. Så stor at jeg får plass til liten toalettveske med daglige sminketing og de tingene jeg ikke alltid bruker. På tur får jeg plass til hårspray, børste, rens og krem o.l. Det er sånn sort fløyelsting med sløyfe på :)

Lenge siden du kjøpte den eller?

Gjest Stearinpikken
Skrevet

Lurer på om ikke det var rundt juletider..

Skrevet

hmm, jeg finner meg alltid noen på H&M jeg som jeg faktisk blir fornøyd med. Har også noen Luis Vuitton som jeg er VELDIG fornøyd med og da var det en stor, en middels og en liten med. Den store er jo perfekt for hårspary, rettetang og alt det. Middels kan godt være til sminke? og den lille også til sminke (A) <3

kjøpte den i danmark for 350 -,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...