Gjest Gjest_Tonjemor_* Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 En gang vi hadde elevenes valg på skolen(da kan vi velge en butikk som vi jobber i i en uke). Jeg valgte barnehage. Vi skulle gå tur med barnene. Alle barna ville holde meg i honda. Da vi kom hjem fra turen var nesten alle våte og måtte skifte klær(under tøy også). Jeg kledde av noen og de andre tantene kledde av de andre. Jeg syntes små barn er så søte nakene, så hver gang jeg skiftet på en så lekte jeg litt med dem(ikke son leke at vi hadde sex, men kilte dem og sont). Da alle var på kledd lekte jeg med dem. De skulle klatre på meg og hang seg i klærne mine. Plutselig datt buksa og trusa ned og alle tantene og barna så meg med naken tisselur. Jeg ble så flau at jeg tisset på meg og et av barna sa: Rita(som er en av tantene), hun tisset på seg! Rita kom henn og TOK AV MEG BUKSA OG TRUSA!! Og sa at jeg fikk gå uten det. Jeg tok med barna inn i et annet romm og der ville de bare ta på tisseluren min hele tiden. jeg leste litt flauser på http://www.daria.no/art/?id=106&page=2 og fant denne nest nederst på side 2. jeg tror ikke den er sann, men hva om den er? Hvordan ville du reagert om det var i barnehagen der dine barn går i? Sikkert dummt spørsmål, men jeg ble litt sjokkert over en del flauser der. Lissom, , tenk om det var sant? han sa jo også at små barn er søte naken
Honey Bee Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 (endret) Jeg ble så flau at jeg tisset på meg og et av barna sa: Rita(som er en av tantene), hun tisset på seg! Rita kom henn og TOK AV MEG BUKSA OG TRUSA!! Og sa at jeg fikk gå uten det. Jeg tok med barna inn i et annet romm og der ville de bare ta på tisseluren min hele tiden. Er det ikke en jente? Hvis det er sant dette her,så vil jeg ikke at den personen jobber med mine barn Endret 8. mars 2008 av Honey Bee
Gjest Familienett.Com Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Er dette sant så er svaret nei. reagert?, vel jeg hadde kontaktet øverste hold å fått fjernet de menneskene! dette var ikke bra. Ble trist, det er så mye vondt der ute.
Gjest Familienett.Com Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Er det ikke en jente? Hvis det er sant dette her,så vil jeg ikke at den personen jobber med mine barn ja jeg å trodde det var en jente?!
Malibulita Skrevet 8. mars 2008 #5 Skrevet 8. mars 2008 Dette tror jeg er oppdiktet, fra begynnelse til slutt. Amatørmessig, skal man dikte opp flauser må det være noe som kan høres sant ut!
Gjest Gjest_tonjemor_* Skrevet 8. mars 2008 #6 Skrevet 8. mars 2008 kanskje det var ei jente,, men jeg trode at det bare var gutter som hadde tisselur....
Amalie_85 Skrevet 8. mars 2008 #8 Skrevet 8. mars 2008 Rita kom henn og TOK AV MEG BUKSA OG TRUSA!! Og sa at jeg fikk gå uten det. Så denne Rita som er en barnehageansatt tok av denne jenta/gutten buksa og trusa? det høres jo bare helt merkelig ut! Så jeg ville nok hverken hatt denne Rita eller personen som opplevde flausen til å ha noe med mitt barn å gjøre!
Honey Bee Skrevet 8. mars 2008 #9 Skrevet 8. mars 2008 kanskje det var ei jente,, men jeg trode at det bare var gutter som hadde tisselur.... Er jo tydeligvis en merkelig type,sant eller ikke
mysan Skrevet 10. mars 2008 #11 Skrevet 10. mars 2008 Denne flausen er vel skrevet av et barn som nettopp har lært å skrive vel... teit historie og dårlig skrevet. Og hva jeg ville gjort hvis jeg hadde hatt et barn i en barnehage hvor de ansatte tisser på seg og sjefen deres beordrer dem til å gå naken nedentil resten av dagen?
Gjest Kool Girl Skrevet 24. april 2008 #12 Skrevet 24. april 2008 Er det ikke en jente? Hvis det er sant dette her,så vil jeg ikke at den personen jobber med mine barn Jeg skjønner ikke noe Jeg Kool Man eller dame :kaffe:
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2008 #13 Skrevet 24. april 2008 Er det ikke bare gutter som har tisselur da?
Gjest Kaya83 Skrevet 28. april 2008 #14 Skrevet 28. april 2008 Jeg tror de fleste av de historiene var skrøner, og jeg tror det er samme person som har skrevet så godt som samtlige.. Skrivefeilen "son" og "sonne" i stedet for "sånn" og "sånne" går igjen i nesten hvert innlegg..
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2008 #15 Skrevet 28. april 2008 Jeg tror de fleste av de historiene var skrøner, og jeg tror det er samme person som har skrevet så godt som samtlige.. Skrivefeilen "son" og "sonne" i stedet for "sånn" og "sånne" går igjen i nesten hvert innlegg.. Bra oppservert. http://www.daria.no/art/?id=106&page=4 Bare bruk søk (firefox, rediger, søk på denne siden), ser nesten ut som samme person har skrevet alt der, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå