Smørblomsten Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Har tenkt å investere i en pen, men hverdagslig sort veske. Ikke megastor, men stor nok til å få med det en jente "må" ha med daglig Har du en link/bilde på en veske du synes er pen? Har tenkt å shoppe denne i New York, og aner ikke hva jeg skal se etter
Gjest Morgan le Fay Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Mulberry Bayswater? Det er i hvertfall min favoritt, selv om jeg ikke har kjøpt den (ennå) Bilde finner du hvis du bildegoogler.
Smørblomsten Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2008 Mulberry Bayswater? Det er i hvertfall min favoritt, selv om jeg ikke har kjøpt den (ennå) Bilde finner du hvis du bildegoogler. Jo den var fin, men ønsker å ha muligheten til å slenge den over skuldern, altså litt lenger skulderbånd om jeg kan kalle det det
Gjest Gjest_Anni_* Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 Mulberry Bayswater? Det er i hvertfall min favoritt, selv om jeg ikke har kjøpt den (ennå) Bilde finner du hvis du bildegoogler. Denne vesken er kjempefin! Er den mulig å få tak i her til lands? Eller er det på internett du evnt bestiller den ifra?
Gjest Morgan le Fay Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 Mulberry har egen butikk i Oslo, i hvertfall, og det er også en butikk på Gardermoen på innlandsavdelingen som har noen av veskene. Prisen ligger på rett over 6000, mener jeg å huske. Jeg må huske å be mannen å se etter den i utlandet.
Kosemose Skrevet 9. mars 2008 #6 Skrevet 9. mars 2008 Mulberry Elgin har vel lengre skulderrem? Den er også utrolig fin.
Gjest Gjest_cammie_* Skrevet 9. mars 2008 #7 Skrevet 9. mars 2008 Mulberry Bayswater var min første tanke også - sikkert fordi keg ønsker meg den selv
ashera Skrevet 9. mars 2008 #8 Skrevet 9. mars 2008 Mulberry Elgin har vel lengre skulderrem? Den er også utrolig fin. Jeg har Elgin, og liker den godt. Eneste ulempen med både Elgin og Bayswater er at glidelåsrommet er noe lite, så ting som lommebok, sminkepung, nøkler etc. blir lett flytende rundt i veska. Nå er det sikert ikke alle som er like kaotiske mht. veskeinnhold som meg da.... men jeg liker godt vesker med flere rom. Derfor har jeg en svart Mabel på ønskelista nå.
Gjest Eurydike Skrevet 9. mars 2008 #9 Skrevet 9. mars 2008 Jeg liker Marc'O Polo Pauline - har den i sort, og synes den er akkurat passe stor. Den kan bæres både over skulderen og i hånden. Dessuten koster den mellom under halvparten av en Mulberry-veske (men skal jeg noengang ha meg en sånn, har jeg også definitivt lyst på Bayswater).
ashera Skrevet 9. mars 2008 #10 Skrevet 9. mars 2008 Jeg liker Marc'O Polo Pauline - har den i sort, og synes den er akkurat passe stor. Den kan bæres både over skulderen og i hånden. Dessuten koster den mellom under halvparten av en Mulberry-veske (men skal jeg noengang ha meg en sånn, har jeg også definitivt lyst på Bayswater). Oj, den var kjempefin. M'OP har i det hele tatt mye fint. Minner litt om Cloe Edith. Kjekt med skikkelig glidelåslukning på toppen.
Gjest Morgan le Fay Skrevet 9. mars 2008 #11 Skrevet 9. mars 2008 Oj, den var kjempefin. M'OP har i det hele tatt mye fint. Minner litt om Cloe Edith. Kjekt med skikkelig glidelåslukning på toppen. Enig! Kanskje jeg må jakte på veske neste uke? Det tar sikkert et år eller to før jeg bestemmer meg ang. Mulberry (Mabel ble plutselig også en aktuell kandidat, for jeg hater å lete rundt i et digert, dypt rom=>husker du prisen, Junia?)
Gjest Eurydike Skrevet 9. mars 2008 #12 Skrevet 9. mars 2008 Oj, den var kjempefin. M'OP har i det hele tatt mye fint. Minner litt om Cloe Edith. Kjekt med skikkelig glidelåslukning på toppen. Enig! Kanskje jeg må jakte på veske neste uke? Det tar sikkert et år eller to før jeg bestemmer meg ang. Mulberry (Mabel ble plutselig også en aktuell kandidat, for jeg hater å lete rundt i et digert, dypt rom=>husker du prisen, Junia?) Ang. rom og plass så er det som dere ser tre små rom inni Marc'O Polo-vesken, hvorav ett med glidelås, i tillegg til det ytre, separate rommet (der jeg pleier å ha mobilen - jeg hater å rote rundt etter den blant alt mulig skrot mens den ringer ).
ashera Skrevet 9. mars 2008 #13 Skrevet 9. mars 2008 Fra 595 til 895 pund alt etter størrelse. har ennå ikke vært i Akersgata og sjekket. Jeg tror jeg ønsker meg den nest største eller den største, men må se sistnevnte IRL først.
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2008 #14 Skrevet 9. mars 2008 Hvordan er prisen på Mulberryvesker i Norge (Akersgata eller Gardermoen) i forhold til prisen i London? Får man trukket britisk vat fra når man forlater Storbritania og må man betale norsk moms og eventuelt toll når man ankommer Norge? Hva med prisen hvis man bestiller på www.mulberry.com i forhold til å kjøpe i Norge eller London? Med andre ord. Hva lønner seg? Noen som vet?
Kosemose Skrevet 9. mars 2008 #15 Skrevet 9. mars 2008 (endret) Hvordan er prisen på Mulberryvesker i Norge (Akersgata eller Gardermoen) i forhold til prisen i London? Får man trukket britisk vat fra når man forlater Storbritania og må man betale norsk moms og eventuelt toll når man ankommer Norge? Hva med prisen hvis man bestiller på www.mulberry.com i forhold til å kjøpe i Norge eller London? Med andre ord. Hva lønner seg? Noen som vet? Jeg lurer også på dette? Endret 10. mars 2008 av Kosemose
Smørblomsten Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #16 Skrevet 9. mars 2008 Jeg har Elgin, og liker den godt. Eneste ulempen med både Elgin og Bayswater er at glidelåsrommet er noe lite, så ting som lommebok, sminkepung, nøkler etc. blir lett flytende rundt i veska. Nå er det sikert ikke alle som er like kaotiske mht. veskeinnhold som meg da.... men jeg liker godt vesker med flere rom. Derfor har jeg en svart Mabel på ønskelista nå. Likte ELGIN best, men hvis det blir ett eneste stort rot i veskerommet kan jeg ikke gå for noen av dem....Jeg har også "kaos"-innhold ;) Åh, kom gjerne med flere forslag! Dette var gøy! Noen som vet hva Mulberry-vesker koster CIRKA i New York!?
Gjest Helen Parr Skrevet 9. mars 2008 #17 Skrevet 9. mars 2008 (endret) Likte ELGIN best, men hvis det blir ett eneste stort rot i veskerommet kan jeg ikke gå for noen av dem....Jeg har også "kaos"-innhold ;) Åh, kom gjerne med flere forslag! Dette var gøy! Noen som vet hva Mulberry-vesker koster CIRKA i New York!? Jeg tror faktisk ikke de har Mulberry-butikk i New York, hvis de da ikke har fått det de siste årene... Edit: Jeg ser at det er Mulberrybutikker i New York nå... Link. Endret 9. mars 2008 av Helen Parr
Gjest Helen Parr Skrevet 9. mars 2008 #18 Skrevet 9. mars 2008 Dette er også en fin sort og klassisk veske.
Gjest Gjest_Apple_* Skrevet 9. mars 2008 #19 Skrevet 9. mars 2008 Hei, det er mange bra handlesteder i NY. Men det kan være problem også. Dra til Saks Fifth Avenue , der finner du de fleste kjente designer merker - Prada, Miu Miu, Gucci, Celine, Fendi etc. I prisklassen 1000 til 1500 $ vil du sikkert finne en fin veske. Lykke til !!!
Smørblomsten Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #20 Skrevet 10. mars 2008 Hei, det er mange bra handlesteder i NY. Men det kan være problem også. Dra til Saks Fifth Avenue , der finner du de fleste kjente designer merker - Prada, Miu Miu, Gucci, Celine, Fendi etc. I prisklassen 1000 til 1500 $ vil du sikkert finne en fin veske. Lykke til !!! Men jeg har IKKE tenkt å bruke 1000 DOLLAR på veska! Maks 2000 KRONER....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå