Gjest ts Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Jeg har, igaar og idag, hatt helt utrolig oemme brystvorter. Jeg har akkurat gaatt ut av et forhold, og hadde ubeskyttet sex for ca 2 uker siden (dvs han kom etter sekundet han var inni meg, og hadde ikke beskyttelse). Jeg er veldig redd for og vaere gravid da det var en one-night stand.. Jeg var gravid for ca 4 mnd siden, og tok abort. Er det sant at det er enklere og bli gravid etter man har tatt abort? Jeg er kjemperedd. Mensen skulle vel egentlig komme naa rundt disse dagene, og haaper paa doed og liv at det er det som gjoer at jeg har oemme brystvorter.. Da jeg var gravid forrige gang hadde jeg veldig vondt i brystene da ogsaa, ikke saa mye brystvortene, og de foeltes veldig tunge. Det gjoer de ikke denne gangen (hvertfall ikke enda).. Hjelp, noen som kan komme med raad? (Det er jo mulig jeg bekymrer meg saa mye at mensen ikke kommer ogsaa, trenger og roe meg..)
theamoren Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 (endret) det jeg reagerer på er: hvorfor la han komme inni deg når du er så redd for graviditet? du ber om problemer..og at du t.o.m ikke har lært etter en abort....... men skaden er skjedd.. er veldig vanlig med ømme brystvorter før mensen så trenger ikke bety graviditet... du får bare håpe på det beste og det gjør jeg også.... ta en gravidtest Endret 9. mars 2008 av theamoren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå