Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Sliter
Skrevet

Jeg er gift med en egentlig fantastisk mann og vi har to barn sammen. Men de siste 2 årene har vi hatt det utrolig tøft grunnet sykdom og mye slit. Så jeg føler vel at all lidenskap og forelskelse og romantikk er totalt borte. Ser og alle hans feil og mangler mye klarere, det at vi egentlig er veldig forskjellige.

Jeg er veldig sterk, eventyrlysten, lidenskapelig og romantisk. Han er mer svak, stille, rolig, hjemmekjær, snill men fins ikke romantisk og lidenskapelig.

Kan si at jeg er utrolig glad i mannen min, han er min bestevenn. Han er en fantastisk far til barna våres og.

Men jeg vet ikke helt hvordan vi skal finne tilbake til romantikken og lidenskapen. Det er alltid jeg som har tatt initiativ til sex, den som alltid har gjort romantiske ting. Hans måte og ta initiativ til sex på er og spørre om vi skal pule. Det er for meg skikkelig turn off. Tidligere i forholdet så har vel min lidenskap og romantikk holdt for oss begge. Mens nå går det ikke lenger og jeg savner virkelig og bli tatt med storm. Det har jo aldri skjedd fra han.

Vi skal gå i samlivsterapi, står på venteliste til det nå. Men jeg vet jo ikke hvordan det går, men jeg ønsker og prøve.

Men samtidig nå som vi har problemer så fantaserer jeg konstant om en annen. Dette er en person jeg har vært feriekjærste med flere ganger. Vi bor forskjellige steder i landet, traff hverandre første gang da vi var 15 år og det var lidenskap og forelskelse med en gang, og hver eneste gang vi har truffet hverandre siden den gang så har den lidenskapen vært der og vi har aldri klart og holde oss unna hverandre. Samme om vi har vært i forhold eller ikke. Det har bare ikke gått, lidenskapen er bare for stor. Nå er det en del år siden jeg så han, og da traff jeg han i en stor gruppe og jeg hadde med mannen min for og sikre meg at noe ikke skulle skje, men følelsene kom som før og ganske sikker på at det gjorde det for han og, men ikke noe skjedde da.

Jeg vet han er singel, og vet vel og at tar jeg kontakt så kan det bli oss. Men sefølgelig vet jeg ingenting om det kommer til og funke eller ikke. Lidenskap og forelskelse er jo noe som veldig raskt kan ta slutt. Og jeg kjenner heller ikke denne personen noe godt, han kan jo ha blitt en dritt de siste årene, hva vet jeg.

Jeg ønsker egentlig og slutte og fantasere så mye om han, føler jeg har blitt helt opphengt i han, noe som gjør det desto vanskliger og få det til og funke med mannen min.

Det er jo det jeg virkelig ønsker mest er jo og få det bra med mannen min. Men jeg trenger lidenskap jeg vil bli tatt med storm, jeg ønsker og bli forført. Men hvordan fortelle dette uten og såre han.

Så noen som har tips om det ene eller andre, hvordan slutte og fantasere om en annen og hvordan få liv i lidenskapen igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...