Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ingrid BN
Skrevet

Heisann!

Den 15 mars skal jeg på cowboyfest og tenkte å kle meg som en cowgirl.

Dette innebærer da cowboyboots, shorts e.l. og en skjorte jeg kan knyte foran. Og ikke minst cowboyhatt! :)

Er det noen som vet hvor man kan få tak i slike klær, eller er det noen som har noe "på lager"? :) I siste tilfelle, send meg en PM!

Takk på forhånd!

Videoannonse
Annonse
Gjest Camelia
Skrevet

Rutete skjorter er vel litt in nå, så det har de sikkert på H&M. Cowboy hatt på lekebutikk, evt fretex? Pistolsett på lekebutikk. Så gøy - lykke til!! Kanskje noen du kjenner har gamle boots i kjelleren? De selger i skobutikker nå og har jeg sett, så hvis du vil legge penger i det får du kjøpt nye.

Gjest Ingrid BN
Skrevet
Rutete skjorter er vel litt in nå, så det har de sikkert på H&M. Cowboy hatt på lekebutikk, evt fretex? Pistolsett på lekebutikk. Så gøy - lykke til!! Kanskje noen du kjenner har gamle boots i kjelleren? De selger i skobutikker nå og har jeg sett, så hvis du vil legge penger i det får du kjøpt nye.

Takker! :)

Gleder meg skikkelig til denne festen! :danser:

Sitter å ser på bilder fra Bonanza nå, hadde vært artig å få tak i noe sånn saloon-girl lignende (ikke så..ehm..horete?) antrekk, men da blir det mest sannsynlig til at jeg må sy selv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...