Gjest Ingrid BN Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Heisann! Den 15 mars skal jeg på cowboyfest og tenkte å kle meg som en cowgirl. Dette innebærer da cowboyboots, shorts e.l. og en skjorte jeg kan knyte foran. Og ikke minst cowboyhatt! Er det noen som vet hvor man kan få tak i slike klær, eller er det noen som har noe "på lager"? I siste tilfelle, send meg en PM! Takk på forhånd!
Gjest Camelia Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Rutete skjorter er vel litt in nå, så det har de sikkert på H&M. Cowboy hatt på lekebutikk, evt fretex? Pistolsett på lekebutikk. Så gøy - lykke til!! Kanskje noen du kjenner har gamle boots i kjelleren? De selger i skobutikker nå og har jeg sett, så hvis du vil legge penger i det får du kjøpt nye.
Gjest Ingrid BN Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Rutete skjorter er vel litt in nå, så det har de sikkert på H&M. Cowboy hatt på lekebutikk, evt fretex? Pistolsett på lekebutikk. Så gøy - lykke til!! Kanskje noen du kjenner har gamle boots i kjelleren? De selger i skobutikker nå og har jeg sett, så hvis du vil legge penger i det får du kjøpt nye. Takker! Gleder meg skikkelig til denne festen! Sitter å ser på bilder fra Bonanza nå, hadde vært artig å få tak i noe sånn saloon-girl lignende (ikke så..ehm..horete?) antrekk, men da blir det mest sannsynlig til at jeg må sy selv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå