Gå til innhold

Lekkasje...?

Fremhevede innlegg

Gjest "Berte-23"
Skrevet

Hei, jeg er i et nytt spennende forhold.Vi har hatt sex fire ganger og noe av det samme skjer hver gang. Sexen er nydelig,den beste jeg har hatt, men litt flaut...etter min orgasme, når han trekker seg ut, så renner det masse!! Jeg klarer ikke holde meg og tisser litt underveis....(tror jeg),altså jeg er veldig mye våtere enn tidligere også, men i tillegg dette.

Han er vesentlig mye større enn det jeg har vært vant med.Jeg merker han kommer helt i bunn og presser veldig ut mot urinblæra som kanskje gjør at jeg "skvetter"litt?

(Jeg er ikke vant med "giant dicks"...er dette vanlig da eller?

Til nå har han bare kommet bakfra, kanskje det har noe innvirkning?

Jo, i tillegg...ekstra flaut, men nå kommer det masse fiselyder. Sånne slappe,ekle fire-fem ganger og når han trekker seg ut. Æsj, var aldri sånn før..,men som sagt veldig god sex. Vil ikke han skal merke at jeg tisser på meg da.

Har noen hatt det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lydene om kommer er nok luft som prøver å komme ut igjen?

Gjest Gjest_Snabel_*
Skrevet

Dette skjedde med meg også de gangene jeg var sammen med en stor mann. Sammen med kjæresten som er normalt utrustet skjer dette bare av og til.

Det skyldes nok størrelsen, men lurer også på om det kan ha noe med at jeg er bedre trent der nede nå pga hyppigere sex.

Lurer på om dette kan ha vært kvinnelig ejakulering, og er fremdeles usikker på dette. Det skjer før orgasme, ved harde støt, lukter lite eller ingenting.

Skrevet

lydene er luft som han presser inn ja...ikke en gøy ting dette nei. det kan ungås i andre stillinger, i doggyen er en viss ekstra utsatt for disse lydene. jeg vet ikke om "knipeøvelser" hjelper mot slike lyder?

denne skvettingen din kan være kvinnelig ejakulasjon, eller "spruting", du får google emnet. dette skjer ved stimulering av g-punktet, og doggy er en bra stilling for dette. har også hørt om jenter som kan sprute ved stimulering av klitten, noe jeg ikke helt forstår siden g-punktet er inne i skjeden.

dette er ingenting og være flau over, det er faktisk et fenomen mange tenner på;) hvis typen din ikke vet hva det er, er det en bra ting at du lærer deg selv og han om dette fenomenet!

jeg vil også sprute!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...