Gjest Anerikke Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Er det noen der ute som har gode tips? Ønsker meg så inderlig et par jeans som passer!!! Jeg er bare 160, og har korte bein, så drømmen er å finne 30 eller 31 i lengden. Vet at Levis har 30... Har også en saggemage etter graviditet, så den vil jeg gjerne pakke inn. Noen som har tips til merker og modeller? Linker?
Opal Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Jeg har kjøpt jeans fra jeanslab.no, er også ca 160 cm høy og bruker 31 i lengde. De fleste jeans har vel 30 eller 32 i lengde, så det er bare Lee jeg slipper å legge opp (den har 31). Jeg har også litt mage så jeg foretrekker bukser som ikke er helt lave Lee Marion eller lignende, men akkurat den er ikke så fin på rumpa mi. Levis 572 kan kanskje være fin? eller Diesel Zathan. Jeg har også noen bukser fra Only som er ok.
Gjest Anerikke Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Takk for tips! Har titta på Lee Marion, ja...
Gjest Familienett.Com Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 (endret) jeg har også et par LEE marion. Men nå er jo sleng inn igjen og idag fant jeg et par på BIKBOK, lys bløt stechy ola med sleng, 399; kjøpte en i mørkblå sist jeg var der og en lyseblå idag. utroli komfy bukser. Jeg er også ikke så høy! et par runder i tørketrommel så blir det bra Endret 8. mars 2008 av Familienett.Com
Gjest Anerikke Skrevet 8. mars 2008 #6 Skrevet 8. mars 2008 Tittet litt på Levi`s 629 nå... Må kanskje prøves.
Gjest Anerikke Skrevet 9. mars 2008 #7 Skrevet 9. mars 2008 Jeg gravde frem et eldgammelt par 501 fra skapet mitt nå i kveld, og jeg må si at jeg ble helt forelsket igjen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå