Gjest vilbil Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Hei! Nå er jeg lei av at magen henger over skjørtekanten pga ekle strømpebukser. Har prøvd stay-ups en gang og det gikk ikke bra - de bare rullet. Dette var dyrt merke... Hva er trikset og hvilket merke??
krusedull Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Sist jeg kjøpte stay-ups var det fra HM og de satt fint. Kostet godt under en hundrelapp.
mari Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 det der har jeg og slitt med, men bestilte stay put på stockingshq.com og det funket som bare det. I vinter rullet de så jeg måtte gå med bare legger i støvlettene... http://www.stockingshq.com/shop/product.ph...;cat=412;page=1
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Hvorfor ikke bruke strømper med strømpeholder? Det er jo i tillegg også mere sexy! Stockinglover
Gjest Gjest_anne_* Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 hvor kort skjørt kan man egentlig ha før det er tacky å gå med stay-ups? Er det kult eller bare billig?
Gjest Stockinglover Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 hvor kort skjørt kan man egentlig ha før det er tacky å gå med stay-ups? Er det kult eller bare billig? Som gutt vil jeg vel si: jo kortere jo bedre! Men for å være litt seriøs: Dette er vel litt avhengig av settingen. Du bør vel ikke bruke altfor kort skjørt på jobb (vanligvis). Men ønsker du å være skikkelig sexy kan du gjerne la skjørtekanten såvidt gå nedenfor strømpekanten. Sjansen for at noe skal synes blir jo da større når du setter deg, går i trapper, ut og inn av biler etc. Det er jo opptil deg selv hvor mye du vil vise! Det er kanskje ikke pent å si det, men jeg vil jo også si at man bør ha litt kritisk sans til hvordan man ser ut. Er man spesielt lubben eller ekstremt tynn er kort skjørt ikke spesielt pent eller sexy. Har du rimelig flotte ben, blir jo dette ytterligere understreket gjennom et kort skjørt og strømper. Jeg synes i hvertfall mange flere jenter burde droppet jeansen til fordel for skjørt og strømper!
Gjest milkyway Skrevet 14. mars 2008 #7 Skrevet 14. mars 2008 Dagen min kjære blir sluppet fri har jeg store planer om kåpe + undertøy og strømpeholder og strømper når jeg skal hen og møte han! :-D Tror det slår bedre an enn om jeg hadde møtt opp i strømpebukser og BH
Gjest Stockinglover Skrevet 14. mars 2008 #8 Skrevet 14. mars 2008 Dagen min kjære blir sluppet fri har jeg store planer om kåpe + undertøy og strømpeholder og strømper når jeg skal hen og møte han! :-D Tror det slår bedre an enn om jeg hadde møtt opp i strømpebukser og BH Definitivt! Det er jo flott at noen har skjønt dette!!
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2008 #9 Skrevet 14. mars 2008 ha paa litt fuktighetskrem der silikon kanten gaar paa stroempen, og den sitter som bare det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå