Gjest Gjest_malin_* Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Jeg og kjæresten min prøver å få barn. Vi har hatt sex nesten hver dag og tatt eggløsningstest slik at vi hadde sex på eggløsningsdagen. Nå har det gått 2 uker etter eggløsningsdagen og graviditetstesten var neggativ (morgenurin). Kan det være sansynlighet for at jeg kan være gravid selv om testen etter to uker er neggativ? Er det noen som har noen råd på hvordan vi kan lare å få meg gravid?
Gjest Gjest_ung mor_* Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Ja, det er fullt mulig. Da jeg var gravid, tok jeg vel 4 tester 2 av dem hos legen ... Ingen positivt resultat. Eneste måte jeg kan få sjekket ut om jeg er gravid på er via UL, mangler det stoffet som slår positivt ut ved prøven ....
Caos Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Det er vel mulig ja, noen mennesker bruker lenger tid på å danne det hormonet som slår ut på graviditetstester. Men så er det også vanlig å måtte prøve noen mnd før det klaffer. Etter det jeg har lest blir de fleste gravid mellom 4 og 10 prøveperiode, og det skal mye til at det klaffer første mnd! Lykke til med prøvingen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå