Gå til innhold

Hvor reise alene

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Kaja_*
Skrevet

Jeg er jente i begynnelsen av 20 åra. Sliten og trenger en pause. Har opplevd veldig vonde ting det siste året. Og jeg ELSKER coconuts, palms and beaches.. Det er verdens balsam(eller noe i den dur).

Er det naivt av meg å reise til varmere strøk alene?

Tidene har forandret seg og verden har blitt GANSKE skummel de siste åra.

Jeg tenker på Thailand, noen andre steder som er egnet for alene-reiser? Det må jo ikke koste skjorta.

Gla for å høre hva dere mener.

Hei og hopp! :ball:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*abonnere*

Men har dessverre ikke noe svar. Jeg er helt blank på dette med sydenturer.

Skrevet

Jeg har vært på flere ferier alene, og jeg vil anbefale deg Costa Rica. Et lite land i mellom-amerika som ikke er det minste farlig. Bare masse hyggelige mennesker overalt. Fine strender og masse aktiviteter rundt omkring. Lett å bli kjent med andre turister som reiser rundt, og landet er relativt lite slik at man får tid til å se mye på kort tid. Costa Rica er ikke spesielt dyrt. Lett å finne små hoteller og billige restauranter er det også. Flybillettene ligger vel sånn omtrent som de til Thailand tror jeg.

Jeg var lenge på en strand som heter Montezuma, hvor det var mange ex-pats fra usa og europa. Kjempefin strand og rolig atmosfære.

:sol:

det er ikke naivt å dra på ferie alene. Det kan være en opplevelse for livet. Det er veldig enkelt å bli kjent med folk når man reiser alene. Ta dagene som de kommer, og slapp av og nyt ditt eget selskap. Og når du reiser rundt alene, oppdager man at det er ganske mange som gjør det samme.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg liker godt å reise alene. Har vært på en del middelhavsferier alene. Synes det er enklest. Overalt har det gått helt greit. Har bestilt Mallorcatur alene i august. Gleder meg til å dra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...