Kosemose Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Jeg reagerer mer på par der hun er 16 og han er 29... Syns aldersforskjell blir mindre og mindre problematisk jo eldre det er snakk om. Om det kan fungere eller ikke avhenger vel litt av om de er "på nett" og har de samme ønsker for forholdet?
Gjest Bambi2 Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Så klart det kan funke, er selv i lag med en som er 15 år eldre enn meg og vi har det helt topp, har vært sammen i snart fem år:)
Amalie_85 Skrevet 8. mars 2008 #5 Skrevet 8. mars 2008 så lenge jenta har passer 20 så virker det egentlig som om det meste er ok for meg. For da forventer jeg nesten at ho er voksen nok til egne avgjørelser og kan ta sine egne valgt uten å bli påvirker fra andre. Jeg traff min kjære når jeg var 20, han var da 31. Det har gått kjempefint, snart har vi 3 år sammen, hus, biler, og en liten en på vei! Så det er mulig ja
Gjest Fluff Skrevet 8. mars 2008 #6 Skrevet 8. mars 2008 Jeg er 24, han er 33, vi har det topp! Merker jo selvfoelgelig at han har endel mer erfaring enn meg, da han har barn og har vaert gift. Men setter egentlig ganske stor pris paa at han vet saa pass mye om livet, og om hva han foeler er viktig i livet sitt. Vi har vaert samboere siden jeg var 21, og naa er jeg sikker paa at det er han jeg vil tilbringe fremtiden min med. Men--! Livet har ikke alltid vaert en dans paa roser. Jeg var egentlig ganske bekymra for aldersforskjellen ganske lenge, frem og tilbake, og for et halvt aar siden, gjorde jeg det slutt, da jeg hadde truffet en yngre fyr (27). Han virket utrolig uerfaren paa alle maater, og jeg fant ut at det virkelig var samboeren min jeg ville dele resten av livet mitt med, at jeg elsket ham, og at alder har ingen betydning i det hele tatt, saa lenge man selv kjenner at det foeles rett ut, og ikke tenker paa hva andre mener..
Honey Bee Skrevet 8. mars 2008 #7 Skrevet 8. mars 2008 Bestemoren min er 26 år eldre enn samboeren sin. De har vært sammen i 25 år
Modern woman Skrevet 8. mars 2008 #8 Skrevet 8. mars 2008 "Age is just a number" Har ingenting å si så lenge dere har det fint sammen. Men noen vil nok reagere på det, sånn er det bare. Vi har alle forskjellige oppfattninger om hva som er "rett og galt" Bare du vet hva som er rett for deg.
Honey Bee Skrevet 8. mars 2008 #9 Skrevet 8. mars 2008 "Age is just a number" Har ingenting å si så lenge dere har det fint sammen. Men noen vil nok reagere på det, sånn er det bare. Vi har alle forskjellige oppfattninger om hva som er "rett og galt" Bare du vet hva som er rett for deg. Signerer denne
Gjest M Skrevet 10. mars 2008 #10 Skrevet 10. mars 2008 synes det er litt for stor forskjell, men kan vel gå, spørs på personene. er sjøl 23 og samboer med en på 29. trur ikke jeg vile vært sammen noen som var eldre enn han hvaffal. trur egntlig ikke han ville vært sammen en som er yngre enn meg heller. men spørs selvsagt hvor man er i livet å sånn
Gjest Gitte ii Skrevet 10. mars 2008 #11 Skrevet 10. mars 2008 Jeg har blitt kjent med (vi er ikke kjærester helt enda) en på 33 og jeg er 22. Jeg stortrives i lag med han og merker ikke aldersforskjellen når vi er sammen. Men han har ingen bagasje i form av skilsmisse eller barn, så tror nok det hjelper en del.
Nabodama Skrevet 10. mars 2008 #12 Skrevet 10. mars 2008 han 33, hun 20, ille eller kan det fungere? Det er klart det er en stor aldersforskjell, men det er ikke nødvendigvis galt likevel. Er han en barnslig 33-åring, som enda er 19 i hodet sitt, vil du nok snart vokse fra ham. Men er han en voksen 33-åring, kan det gå fint. Du må selv finne ut hva du vil ha i livet ditt, og hva du vil. Mye skjer i livet i den alderen du er i nå, du skal kanskje gå på skole og ta utdannelse. Du vil treffe mange gjennom det også, og du har muligheter nå som du ikke vil ha senere, når du f.eks har fått barn. NÅ har du faktisk mulighet til å gjøre akkurat det du har lyst til. Derfor ville ikke jeg ha bundet meg for sterkt til en mann i den alderen, kanskje nettopp fordi jeg gjorde akkurat det:) Har ikke akkurat angret på det, men føler også at det er mye jeg har drømt om siden da, som jeg ikke har fått gjort enda....men har jo muligheter nå da:)
Lykkelille Skrevet 10. mars 2008 #13 Skrevet 10. mars 2008 Det kommer helt an på personene det, de har vel like gode muligheter som andre par. Vil ikke si 20 år er en så veldig ung alder. Min mann er 15 år eldre enn meg, vi ble et par da jeg var 18. Nå har vi vært samboere i snart 3 år, har en nydelig datter sammen, og gifter oss til sommeren. Vi har det veldig godt sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå