Jente90 Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Hei. Jo, det har seg når slik at jeg er veldig betatt av en fyr og har vært det en stund nå. Vi er ikke i samme vennekrets så vi ses ikke så ofte, men vi hilser og snakker sammen hvis vi er i nærheten av hverandre, og det faller seg naturlig. Vi ble mest kjent ved at jeg sendte han en melding og senere la han til på msn. Også har vi snakket sammen litt sånn ellers også. Jeg tror det kan være noe mellom oss men jeg tror rett og slett begger er for sjenert til å gjøre noe med det. Så jeg har bestemt meg for å ta det første steget. Men jeg vet virkelig ikke hvordan jeg skal gjøre det. Noen som har tips til hvordan jeg kan si at jeg liker han uten faktisk å si : Jeg liker deg. ? Eller hvordan be han med ut på en litt sånn snikende måte? vet det blir å gå rundt grøten, men jeg liker ikke alltid å være så frempå av meg, så håper noen har noen tips:) Takk!
Inwe Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Spør om han vil være med på noe. Ta en kaffe, dra på kino, ut å spise. Et eller annet?
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Arranger en liten fest, sørg for at det kommer flere av begge kjønn (slik at det ikke blir så påfallende), og be ham også! Hvis han har noe musikk som du har lyst til å høre/passer bra på festen, eller han kan lage en fancy matrett, eller han har nevnt noe annet nyttig du kan bruke, kan du ha det som påskudd til å invitere ham.
Gjest GjestGutt28 Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Synes du skal gjøre det enkelt. Be han ut på en kaffe eller en øl, passe uformelt, men samtidig virker det klart at du er interresert. Etter min mening er det alt for mange som er så redde for å vise at de er interresert, og som går glipp av mye på grunn av det. Det værste som kan skje er å få et nei.. Har dere det hyggelig den første gangen, er det vel naturlig å tenke at han inviterer neste gang. Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå