Ciara Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Jeg ønsker meg teppe til stua, og trenger et solid fordi jeg har katt. Har lyst på kuskinn, er det helt ut nå? Tror det kunne blitt fint med litt buede former, har det strengt ellers. Og kuskinn burde jo tåle litt katteslitasje... Hvilke andre steder kan man få kjøpt solide tepper? Glad for tips
Gjest Gjest_selva_* Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Er det ut med kuskinn? Vi har det og kattene våre liker å ligge på det:) Syns det er et genialt teppe. Veldig slitesterkt og ungene har flere ganger rotet drikke og sånt på det og det er bare å tørke av. Blir ikke merker:)
Ciara Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2008 Takk for svar, Selva. Det var akkurat et sånt svar jeg ville ha. Da blir det nok kuskinn
Tropehus Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Jeg ønsker meg teppe til stua, og trenger et solid fordi jeg har katt. Har lyst på kuskinn, er det helt ut nå? Tror det kunne blitt fint med litt buede former, har det strengt ellers. Og kuskinn burde jo tåle litt katteslitasje... Hvilke andre steder kan man få kjøpt solide tepper? Glad for tips Jeg synes ikke kuskinn er ut. Og hva spiller det egentlig for rolle dersom det er det du har lyst på? Hvis dere ikke vil ha et som skriker "her er jeg" så kjøp ett som er beige eller brunt, de er litt mer diskrete enn de i sort & hvitt. Jeg har kuskinn selv og er storfornøyd
Gjest Helen Parr Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 Jeg har kuskinn på hytta og hjemme. Det på hytta er langhåret, kjøpt for en stund siden på Bohus. Hjemme kjøpte jeg et ganske billig på Jysk. Det er nokså stort og korthåret og var heldigvis ikke dyrt. Jeg ser at det er betraktelig dårligere kvalitet enn det andre vi har, og angrer litt på at jeg ble fristet av prisen. Den ene hunden vår liker imidlertid teppet litt for godt, og har laget en del stygge merker på det. Nå ønsker jeg meg det de har på Bolia. Det blir nok det....
Ciara Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. mars 2008 Jeg ønsker meg også fra Bolia, der har de et veldig fint et i grått. Enig med gjest over, det er litt mer nøytralt enn sort og hvitt (selv om jeg synes det er stilig også sklir det ikke så lett inn hos oss). Tror det blir det. Må bare overtale mannen
Gjest Frosk Skrevet 15. mars 2008 #7 Skrevet 15. mars 2008 Hm. Bare jeg som syns kuskinn er fryktelig stygt, altså (Med mindre det sitter på en ku!)
Gjest Gjest_selva_* Skrevet 15. mars 2008 #9 Skrevet 15. mars 2008 Vårt kuskinn er både brunt, sort og hvitt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå