Ruby Skrevet 8. april 2002 #1 Skrevet 8. april 2002 Vil gjerne vite hva dere andre skal gjøre når det gjelder sanger som kommer fra familie/forlovere? Vi har lyst til å ha alle sangene sammen i et hefte, sånn så alt blir samlet. Men reaksjonene på dette er jo at vi ikke skal se disse sangene osv. Flere har sagt at det er vanlig å ha sanger under tallerkner osv, men da blir det jo masse løse ark. Vi synes det er best å ha alt bundet sammen. Hva gjør dere andre? Noen tips? 12
Nephilia Skrevet 8. april 2002 #2 Skrevet 8. april 2002 Hei Få en av foreldrene deres til å stå for sanghefte! Og så gi beskjed til de som vil gi dere en sang at de kan sende den til den som skal ordne det. Vi gjør det slik, og jeg forteller bare mamma hvordan vi vil ha det, med utforming osv. Forsiden er det jeg som står for, så der har jeg fritt spillerom. Men resten får jeg ikke se før den store dagen. Et lite tips til; dersom dere har band som skal spille er det lurt at de får en kopi av alle sangene slik at de kan øve seg. Du har sikkert tenkt på det fra før, men jeg sier det allikevel. 12
Anki1971 Skrevet 8. april 2002 #3 Skrevet 8. april 2002 Hva med å lage et omslag til sangheftet som dere kan ha sangene i? Da kan dere jo lage omslaget med forside sånn som dere vil ha den selv, pluss skrive ut de sangene dere ønsker, og så kan foreldre eller søsken sørge for å sette sammen sangheftet for dere så dere ikke ser sangene de andre gjestene kommer med 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå