Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har prøvd Redken Thickening lotion her?

Det er stort sett bare to ting jeg ser etter når det gjelder styling: At de ikke kommer i skumform eller spray, og at de lukter nøytralt! Om de gir volum, er jo alltid et pluss :)

Jeg er også åpen for forslag til andre volumprodukter. Men jeg takler ikke sterk lukt. Derfor er Tigi og liknende helt uaktuelt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Jeg har den, men er ikke særlig fornøyd. Den lukter skikkelig ekkelt; innestengt, plastaktig, på en måte. Dessuten er effekten heller middelmådig, og jeg kommer ikke til å kjøpe den på nytt.

Skrevet
Jeg har den, men er ikke særlig fornøyd. Den lukter skikkelig ekkelt; innestengt, plastaktig, på en måte. Dessuten er effekten heller middelmådig, og jeg kommer ikke til å kjøpe den på nytt.

Oh nei...

Hvorfor kan ikke hårpleie-produsentene lage noe som ikke lukter tyggegummi, banan, billig blomsterparfyme, kokos og annet faenskap.. ARG!

Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Matrix har endel ting som ikke lukter så ille, spesielt i Biolage-serien. Jeg hadde en flytende gele fra Vavoom-serien (svart med rød skrift), som jo skal gi volum, og den likte jeg bedre enn det meste av andre ting jeg har prøvd, pluss at den luktet nøytralt. Jeg mener også at Biolage har noe liknende.

Skrevet
Er det noen som har prøvd Redken Thickening lotion her?

Det er stort sett bare to ting jeg ser etter når det gjelder styling: At de ikke kommer i skumform eller spray, og at de lukter nøytralt! Om de gir volum, er jo alltid et pluss :)

Jeg er også åpen for forslag til andre volumprodukter. Men jeg takler ikke sterk lukt. Derfor er Tigi og liknende helt uaktuelt.

Jeg har ikke prøvd den du nevner, men har du prøvd Redken Body Full Weightlift? Den synes i alle fall jeg er super!

Skrevet (endret)

Den har jeg, og jeg synes ikke den er noe spesielt bra, har den faktisk i håret nå siden jeg er hos foreldrene mine. Og her har jeg kun denne blow dry-greien fra Redken. Men på hybelen har jeg en fra Kerastase som jeg absolutt elsker, og som gir meg verdens vakreste hår. Kerastase Resistance Ciment Thermique begynte jeg å bruke før jeg visste at den var best beauty buys winner 2008, og jeg vil virkelig anbefale den. Jeg fikk mykt, luftig og glansfullt hår. Sukk. Jeg finner ikke min. :sur:

Edit:

Helledussan, nå sjekket jeg just makeupalley.com, og der er folk absolutt fornøyde. 94 % vil kjøpe produktet igjen, ut av 38 personer. Og hvis du ser nedover på lookfantastic.com-siden så er det mange positive reviews å finne.

Endret av Gulphild

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...