Gjest Anonymous Skrevet 4. mai 2003 #1 Skrevet 4. mai 2003 Spiller det stor rolle at man ikke presser ut sæden etter akten dersom en ønsker å bli gravid. Hvor lenge bør den være igjen inni der for å øke sjangsene best mulig?
lillen Skrevet 4. mai 2003 #2 Skrevet 4. mai 2003 Jeg synes det er helt umulig å "holde den inne", men prøver å vente en liten stund før jeg går på toalettet for å "dryppe". Da kan det jo hende at noen av de er på god vei allerede...!? Det spiller nok en rolle, tror jeg, men er usikker på hvor stor. Det er jo et vanlig råd å ligge en stund med pute under rumpa, men jeg er litt usikker på hvor godt tyngdekraften funker der inne Kan jo være litt lurt, selv om det bare er for å få svømmerne bittelitt nærmere målet...!?
Trebarnsmor Skrevet 5. mai 2003 #3 Skrevet 5. mai 2003 Jeg har bare lurt på en ting,og det er om det spiller noen rolle om man reiser seg etterpå og det drypper?Jeg mener.......det er jo sædcellene man skal ha for å bli gravid og de svømmer jo oppover uansett gjennom slimet/væsken i skjeden.Man trenger jo ikke selve sædvæsken da. Rett meg hvis jeg tar feil.For jeg har lest dette et par ganger,dette som dere over skriver.Og har alltid tenkt hva er vitsen? Synes jeg ser meg stå på hodet
Power Skrevet 5. mai 2003 #4 Skrevet 5. mai 2003 Det er så sinnsykt mange av disse rompetrollene, så selv om masse renner ut, så har antageligvis tusenvis allerede kommet langt på vei! Så jeg tror nok ikke det har noen hensikt å "holde" på det!
Kalas Skrevet 5. mai 2003 #5 Skrevet 5. mai 2003 Jeg tror heller ikke at det gjør noe at sædvesken renner ut. Jeg prøver å vente bittelitt før jeg går på badet, men hadde blitt tussete om jeg skulle sove med alt klisset mellom beina. Det klør!
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2003 #6 Skrevet 6. mai 2003 Jeg har alltid presset det ut + vært og tisset, har allikevel blitt gravid. Så i mitt tilfelle har det tydeligvis ikke hatt noe å si..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå